اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گزینه‌های جانشینی زیدان در رئال / تماس مادرید به سرمربی ایتالیایی

رسانه‌های اروپایی از جانشینان احتمالی زیدان در نیمکت رئال مادرید صحبت کردند و از سرمربی سابق یوونتوس و اسطوره کهکشانی‌ها به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌ها پرده برداشتند.

گزینه‌های جانشینی زیدان در رئال / تماس مادرید به سرمربی ایتالیایی

به گزارش خبرگزاری فارس، به نظر می‌رسد زمان وداع دوباره رئالی‌ها با زیدان فرارسیده و مادرید باید خودش را برای پیدا کردن جانشین او آماده کند. زیدان که در 2 مقطع سرمربی رئال مادرید شد، توانست این تیم را به مقام قهرمانی در لالیگا برساند و در این فصل نیز هنوز شانس دارد. 

(گزارشی از شانس قهرمانی رئال در رقابت‌های لالیگا در اینجا بخوانید)

مارکا در گزارش امروز خود نوشت که زیدان قطعاً در انتهای فصل می‌رود و حالا رئال باید به فکر جانشین زیزو باشد. طبق گزارش رسانه‌های اروپایی «مکس آلگری» یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های نیمکت مادرید است و طبق اعلام رسمی «فابریزو رومانو»، پرز با این سرمربی ایتالیایی تماس برقرار کرده است.

آلگری 3 سال گذشته پیشنهاد رئال را برای جانشینی زیدان رد کرد ولی به نظر می‌رسد اکنون مشتاق رسیدن به نیمکت مادرید باشد. البته هنوز اخباری به گوش می‌رسد که ماکسیمیلیانو می خواهد به نیمکت تورین و سرمربیگری یوونتوس بازگردد. باید دید آینده این 2 باشگاه چگونه رقم می‌خورد. آیا زیدان سرمربی یوونتوس می‌شود و آلگری به مادرید می‌رسد؟

از رائول گونزالس، اسطوره کهکشانی‌ها به عنوان دیگر گزینه جانشینی زیدان نام می‌برند. سرمربی رئال مادرید جوانان که نمایش درخشانی در این تیم داشت، شاید بتواند به نوعی «زیدان جدید مادرید» لقب گیرد و دوران خود را در سانتیاگو این بار به عنوان سرمربی آغاز کند. رائول جزو برترین بازیکنان تاریخ اسپانیا و رئال مادرید است و حالا باید دید در زمینه سرمربیگری چه نمایشی از خود به ثبت خواهد رساند.

زیدان در ابتدا دستیار آنچلوتی در نیمکت رئال بود ولی پس از یک فصل به سرمربیگری رئال مادرید ب رفت و در آنجا توانست به تیم اصلی مادرید برسد. آیا رائول می‌تواند به زیدان جدید مادرید لقب گیرد؟

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول