اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

با نظر فدراسیون فوتبال کریمیان همچنان مدیر تیم‌‌‌‌ ملی فوتسال است

ریس هیات فوتبال فارس و مدیر تیم‌های ملی پایه فوتسال گفت: با تصمیم عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال کریمیان همچنان به عنوان مدیر تیم ملی بزرگسالان به کار خود ادامه می دهد.

با نظر فدراسیون فوتبال کریمیان همچنان  مدیر تیم‌‌‌‌ ملی فوتسال است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامعلی هنرپیشه در مورد جلسه روز گذشته با عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در مورد مدیریت تیمهای ملی فوتسال اظهار داشت: به درخواست رییس فدراسیون فوتبال مقرر شده بود که به عنوان مدیر تیم‌‌‌های ملی فعالیت کنم اما با توجه به حواشی که روز گذشته در مورد این خبر به وجود آمد مقرر شد فعلا بعنوان مدیر تیم‌‌‌‌ های ملی پایه کار را آغاز کنم و ابوالفضل کریمیان همچنان به عنوان مدیر تیم ملی بزرگسالان به کار خود ادامه می دهد.

وی گفت: چهار ماه دیگر قرار است جام جهانی 2021 فوتسال  در لیتوانی  برگزار شود و همه به دنبال موفقیت تیم  در این مسابقات هستیم. بعد از جام جهانی کار ما آغاز می‌شود و با توجه به اینکه دوستان دیگر تا به امروز زحمات زیادی برای رده پایه کشیدند بعد از جام جهانی ما بازی‌‌های مقدماتی و آسیایی را در پیش داریم و باید از  این رده برای این مسابقات استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول