اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

چرا هیات‌های استانی دوچرخه سواری به نامزد نزدیک به وزارت ورزش اقبال ندارند؟

انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در حالی قرار است برگزار شود که بیشتر روسای هیات‌های استانی مقابل نامزد نزدیک به وزارت ورزش گارد داشته و مخالف این روند هستند.

چرا هیات‌های استانی دوچرخه سواری به نامزد نزدیک به وزارت ورزش اقبال ندارند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری قرار است پنجم خرداد ماه با حضور 4 نامزد برگزار و این فدراسیون پس از 5 ماه صاحب رئیس شود اما ظاهرا حاشیه‌های آن تمامی ندارد و هر چه به موعد برگزاری انتخابات نزدیک تر می‌شویم، این حواشی بیشتر هم شده است.

در سال‌های گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف و مدیریت نامطلوب بر دوچرخه سواری، توجه زیادی به این رشته نشده و با وجود اینکه در زمره المپیکی قرار دارد، از دایره توجهات وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خارج شده است. یکی از این بی توجهی‌ها به انتخابات پیشرو باز می‌گردد که 4 نامزدی که تایید صلاحیت شده‌اند، هیچ کدام رکابزن نبوده و حتی یک روز هم در این رشته فعالیت نکرده‌اند. همین باعث شده حواشی زیادی برای انتخابات به وجود بیاید.

روسای هیات‌های استانی با توجه به اظهاراتی که علی‌نژاد در مجمع دو سال قبل انجام داد، رابطه خوبی با وزارت ورزش ندارند. حالا هم که گفته می‌شود یکی از نامزدها نزدیک به این وزارتخانه است، به همین دلیل حواشی رخ داده و گارد جالب توجهی مقابل وی گرفته اند.

 

این نامزد برای گرفتن رای به جای اینکه به استان‌ها سفر و با روسای هیات‌ها صحبت و مذاکره کند، آنها را به تهران دعوت می‌کند؛ اتفاقی که در کمتر انتخاباتی رخ داده است. همین موضوع هم باعث ناراحتی هیات‌ها و اعضای مجمع شده است. آنها معتقدند کسی که به دنبال گرفتن رای است، باید بیاید و برنامه خود را ارائه دهد؛ نه اینگونه نگاه از بالا به پایین داشته باشد. البته حضور این نامزد در فدراسیون به عنوان مشاور نیز سر و صدای زیادی به پا کرده بود و برخی معتقدند، کسی که نامزد ریاست فدراسیون است، چطور می‌تواند در فدراسیون نیز سمت داشته باشد؟ 

عباسپور، رئیس هیات اصفهان در این باره به فارس می‌گوید: "نامزد مورد نظر با من تماس گرفت و برای ارائه برنامه خود خواستار حضورم در تهران شد که من هم اعلام کردم این کار خارج از روال بوده و هیچ وقت این کار را انجام نمی‌دهم. کسی که به دنبال رای گرفتن است، باید به استان‌ها سر بزند و حرف آنها اهالی این رشته را بشنود."

محمد کمیجانی، رئیس هیات استان مرکزی هم در مورد اینکه یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری خواستار دیدار با هیأت‌ها در تهران شده است، گفت: "من از همان روز اول موضع خود را اعلام کردم و گفتم هر کسی که نامزد شده و دنبال رأی گرفتن است، باید برنامه چهار ساله خود را به هیأت‌ها ارسال کند؛ نه اینکه زنگ بزنند به تهران برویم و با آنها صحبت کنیم. مگر قرار است ما رأی بگیریم؟"

وی با اشاره به اینکه ما تاکنون برنامه‌ای از این نامزدی که صحبتش می‌شود، ندیده‌ایم، تاکید کرد: "ارزش و جایگاه هیأت‌ها خیلی بالاتر اینها است که به دیدار نامزد انتخابات بروند. بر فرض ما تهران هم بیاییم، چیزی تغییر نمی‌کند چون برنامه‌ای وجود ندارد."

 

به گزارش فارس، انتخابات پیش روی دوچرخه سواری قبل از برگزاری حواشی زیادی داشته و باید دید در مجمعی که نامزدهای آن اقبالی در میان رکابزنان و هیات‌ها نداشته و مقابل آنها گارد گرفته‌اند، چه سرانجامی خواهد داشت اما به نظر می رسد اوضاع نه تنها برای گزینه نزدیک به وزارت ورزش مطلوب نیست که می توان اذعان داشت اقبالی نداشته و اوضاع به گونه ای دیگر در حال رقم خوردن است. برای ثبت نتیجه نهایی این رقابت، بایستی کمی دیگر صبر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول