اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خوش‌نظر: خواهش سایپا از عزیزی‌خادم برقراری عدالت است

مدیر تیم فوتبال سایپا گفت: از عزیزی خادم که مدیری ورزشی و فوتبالی است می‌خواهیم درباره بازی ما با پیکان عدالت برقرار شود.

خوش‌نظر: خواهش سایپا از عزیزی‌خادم برقراری عدالت است

حسین خوش نظر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حواشی دیدار سایپا و پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: خواهش من از عزیزی خادم برقراری عدالت است و اطمینان دارم با حضور وی در فوتبال اتفاقات خوبی می‌افتد زیرا در چند دوره عضو هیات مدیره باشگاه‌های مختلف بوده و روی فوتبال کاملا اشراف دارد. 

وی افزود: از عزیزی خادم‌ می‌خواهم خودش نظارت مستقیمی روی بازی‌های لیگ داشته باشد. روند داوری ‌ها به ویژه در چند هفته اخیر به شکلی بوده که هر بیننده‌ای می‌تواند نسبت به آن هزاران تحلیل کند. واقعا 8 هفته نفسگیر و حساس برای بالا و پایین جدول لیگ پیش رو داریم. خواهش می‌کنیم به ویژه درباره شش تعویض تیم پیکان که نقض قانون بوده به عدالت رفتار شود. 

مدیر تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: باید بازی ما با پیکان سه بر صفر به سود سایپا شود و با جدیت دنبال این هستیم حق‌مان را بگیریم. از مراجع قانونی خواهش می‌کنیم در این قضیه به عدالت رفتار شود. در تمام سال‌هایی که در فوتبال کار کرده‌ام با شجاعت و اعتماد به نفس کامل می‌گویم یک داور پیدا نشده که بگوید حسین خوش‌نظر یک روز به من زنگ زده و گفته است به سود تیم من قضاوت کن. هیچ وقت هیچ تقاضایی از هیچکس نداشته و از روز اول دنبال عدالت هستم.

خوش‌نظر تصریح کرد: نسبت به سال‌های قبل به دلیل بالاتر رفتن سن و بیشتر شدن تجربه‌ام خیلی آرام تر شدم و انتقاد تندی نمی‌کنم اما متعلق به خودم نیستم بلکه نماینده باشگاه، گروه خودروسازی سایپا و صدهزار نفر آدم در تیم فوتبال سایپا هستم و باید از این تیم دفاع کنم. چیز اضافه‌ای هم نخواستیم و فقط حق خودمان را می خواهیم. 

وی اضافه کرد: در لیگ‌های اروپایی هم اتفاقی مانند دیدار روز گذشته سایپا و پیکان افتاد و نتیجه بازی سه بر صفر شد. ما هم اکنون همین را می‌خواهیم. بازی تمام شد و روز گذشته هم گفتم معذرت‌خواهی و محروم کردن داوران چیزی را تغییر نمی‌دهد. اگر در بازی برگشت با نساجی پنالتی واضح سایپا را می‌گرفتند اکنون وضعیت تیم ما اینگونه نبود. همیشه گفته‌ام داور باید در هزارم ثانیه تصمیم بگیرد اما باید به حدی تمرکز بالایی داشته باشد که بداند پرچم و سوت زدنش سرنوشت یک تیم را مشخص می‌کند.

مدیر تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: سرنوشت ما فوتبالی‌ها در کل دنیا به نتیجه رقم خورده و با یک اشتباه این سرنوشت تغییر می‌‌کند. اکنون هم از عزیزی خادم ملتمسانه خواهش می‌‌کنم به این دلیل که خودش یک آدم ورزشی و فوتبالی است و روی تمام مسائل اشراف دارد حق را به حقدار برساند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول