اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حساس‌ترین بازی برای یاران قدوس / امید ستاره ایرانی به رسیدن به لیگ برتر انگلیس

امروز در دور برگشت اولین بازی پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس، برنتفورد مسابقه‌ای مهم و حساس مقابل بورنموث دارد. آیا قدوس می‌تواند یک قدم به صعود به جزیره نزدیک شود؟

حساس‌ترین بازی برای یاران قدوس / امید ستاره ایرانی به رسیدن به لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز از ساعت 16 دیدار حساس و حیاتی دور برگشت اولین مسابقه پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس برگزار خواهد شد. برنتفورد که در اندیشه صعود به لیگ برتر است، امروز به مصاف بورنموث خواهد رفت تا یک قدم به جزیره نزدیک شود. دیدار رفت آنها با برتری یک بر صفر بورنموث به پایان رسیده و برنتفورد با قدوس در اندیشه کامبک است.

در قوانین لیگ چمپیون‌شیپ انگلیس صعود به لیگ برتر به این شکل است که تیم‌های اول و دوم به صورت مستقیم راهی مرحله بعد می‌شوند و برای صعود تیمِ سوم، یک رقابتی بین 4 تیم رده‌های سوم تا ششم برگزار خواهد شد. تیم‌های نوریچ و واتفورد به لیگ برتر رسیدند و حالا در یک پلی‌آف حذفی تیم‌های برنتفورد (تیم سوم)، بورنموث (تیم ششم) و تیم‌های بارنسلی (تیم سوم ) و سوانسی (تیم چهارم) با هم رقابت می‌کنند. باید دید آیا برنتفورد با «سامان قدوس» به لیگ برتر می رسد یا خیر؟

برنتفورد سال گذشته نیز در پلی‌آف مغلوب استون ویلا شد و همه چیز را در لحظه پایانی به تیم جان اسمیت و جان تری باخت و حالا دوباره پس از درخشش در لیگ دسته اول انگلیس در اندیشه رسیدن به لیگ برتر است.

سامان قدوس با اینکه در تیم اصلی برنتفورد کمتر بازی می‌کند ولی می‌توان امید داشت که این بازیکن در فصل آینده بتواند در لیگ برتر بازی کند. قدوس در فصل کنونی در برخی اوقات توانسته برای برنتفورد درخشان ظاهر شود و می‌توان انتظار داشت با صعود این تیم به لیگ برتر، شانس دیده شدن ستاره ایرانی نیز بیشتر شود.

امروز ساعت 16 بازی برگشت برگزار خواهد شد و باید دید آیا قدوس می‌تواند به تیمش در این مسابقه کمک کند یا خیر. او در بازی رفت تنها 4 دقیقه فرصت عرض اندام پیدا کرد و طبق گزارش‌ها به احتمال فراوان نیمکت نشین خواهد بود. امیدواریم ستاره ایران در بازی پلی‌آف لیگ برتر بدرخشد و بتواند قدمی به رسیدن به لیگ برتر نزدیک شود.

درخشیدن در این بازی‌ها می‌تواند پیشنهادهایی در لیگ برتر داشته باشد. سال گذشته «اولی واتکینز» از برنتفورد به استون ویلا رسید و توانست به یکی از بهترین مهاجمان انگلیسی لقب گیرد. امسال نیز برنتفورد با درخشش «ایوان تونی» می‌تواند امید داشته باشد که به لیگ برتر برسد و دوباره بر سر زبان‌ها قرار گیرد. 

توماس فرنک، سرمربی دانمارکی برنتفورد این فصل درخشان ظاهر شد و حتی توانست این تیم را به نیمه نهایی جام اتحادیه نیز برساند. او مقابل مورینیو تاتنهام شکست خورد ولی موجب شد تا برنتفورد به سوژه رسانه ها قرار گیرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول