اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اسدی: ماجرای دژاگه و شجاعی باید مدیریت می شد تا کار به اینجا نرسد/ تیم بی ثبات دچار مشکل می‌شود

کاپیتان اسبق تراکتور گفت: برای جلوگیری از اتفاقات اخیر در تراکتور باید مسائل این تیم را مدیریت می کردند.

اسدی: ماجرای دژاگه و شجاعی باید مدیریت می شد تا کار به اینجا نرسد/ تیم بی ثبات دچار مشکل می‌شود

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حواشی تراکتور و نتیجه نگرفتن در لیگ برتر پس از بازگشت این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همیشه مشکلاتی برای تیم‌های بزرگ پیش می‌آید و حواشی اطراف آن زیاد است اما نحوه مدیریت کردن و کنار آمدن با این موضوع مهم است.

وی افزود: از لحاظ فنی با توجه به فشردگی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به هر چهار نماینده کشورمان در این مسابقات از نظر بدنی فشار زیادی آمد و وضعیت آب و هوایی کشورهای میزبان،  کار را برای بازیکنان آنها سخت کرد. تراکتور بلافاصله پس از بازگشت از امارات در لیگ برتر بازی های خود را شروع کرد و در هر دو مسابقه لیگ برتری‌اش به تساوی رسید. یکی از عوامل نتیجه نگرفتن این تیم در جام حذفی و لیگ برتر همین موضوع است. البته مطرح کردن این فشارها توجیه مناسبی برای نتیجه گیری نیست.

کاپیتان اسبق تراکتور تصریح کرد: مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به عنوان دو بازیکنی که سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارند، در این سالها نقش کلیدی در تراکتور داشتند اما آنها اکنون با تیم تراکتور دچار مشکل شدند. شجاعی مدعی است حرمت و احترام وی در رختکن شکسته و البته این مسائل در همه جا پیش می‌آید. یک مربی به دلیل نتیجه نگرفتن و عصبانیت احتمال دارد با بازیکن خود برخورد کند. از بحثی که بین خطیبی و شجاعی شده اطلاعی ندارم اما باید این موضوع را مدیریت می‌کردند تا کار به اینجا نرسد.

اسدی اضافه کرد: خیلی‌ها دوست دارند از بیرون به تراکتور آسیب بزنند. مهم این است که تیم اتحاد خود را از داخل حفظ کرده و از این حواشی جلوگیری کند. فرقی هم ندارد همه از مدیریت باشگاه، سرمربی، کادرفنی، بازیکنان باتجربه و نفرات جوان‌تر برای حفظ اتحادشان تلاش کنند، اما به هر حال این مسائل پیش آمد. 

وی خاطرنشان کرد: از طرفی بازیکنان تیم با انتشار آن استوری‌ها اعلام کردند از لحاظ مالی دچار مشکل شده‌اند. خود محمدرضا زنوزی باید به موضوع ورود کرده و وضعیت باشگاه را با انجام یک مصاحبه تشریح کند. البته احساس می‌کنم با اضافه شدن فیروز کریمی که از لحاظ فنی و تاکتیکی جزو مفاخر فوتبال ایران است به تیم تراکتور کمک می‌شود. هرچه سریع‌تر باید تراکتور را جمع و جور کرد. البته با کسب یکی دو برد خیلی از این حواشی از بین می‌رود. 

کاپیتان اسبق تراکتور درباره مصاحبه اخیر عباس الیاسی رئیس هیأت مدیره این باشگاه مبنی بر نمک‌نشناس بودن بازیکنانی که با انتشار استوری به شرایط مالی خود اعتراض کردند، گفت: تراکتور با هزینه شخصی محمدرضا زنوزی اداره می‌شود و تاکنون هم هزینه‌های زیادی صورت گرفته است اما درون باشگاه حواشی زیادی وجود دارد. شاید منظور عباس الیاسی این بوده برخی بازیکنانی که پول گرفته‌اند نباید این کار را انجام می‌دادند. باید اکنون تراکتور را مدیریت کرد تا اتحاد تیمی از بین نرود.

اسدی درباره شرایط مدیریتی تراکتور تصریح کرد: تراکتور اکنون نه مدیرعامل دارد و نه عضو هیأت مدیره. تیمی که این ساختار را نداشته باشد، قطعا به مشکل خواهد خورد. تراکتور تغییرات زیادی در این سالها داشته و همین موضوع اجازه نمی‌دهد ثبات لازم در تراکتور ایجاد شود. مهمترین عامل برای رسیدن به موفقیت همین ثبات است. محمدرضا زنوزی به عنوان مالک باید ثبات را در ساختار باشگاه تراکتور به وجود آورد. 

وی خاطرنشان کرد: پس از بازی‌های آسیایی فشار مضاعفی روی تراکتور بود و امیدوارم با اضافه شدن کریمی این تیم بتواند از لحاظ نتیجه ‌گیری وضعیت مناسبی را به دست آورد. تراکتور از جام حذفی کنار رفته و امیدوارم دست‌کم تمرکز بیشتری برای ادامه لیگ داشته باشد تا بتواند از این رقابت‌ها بار دیگر سهمیه به دست آورد. البته باز هم باید اذعان کنم حواشی تیم‌های بزرگ زیاد است و ما هم باید به عنوان پیشکسوت به باشگاه آرامش بدهیم تا تراکتور با خروج از این حواشی در مسیر موفقیت گام بردارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول