اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اثرگذاری مستقیم بارسا بر قهرمانی‌های اتلتیکو / سوارس: آنها مرا بی‌ارزش خواندند!

بارسلونا در هر 2 قهرمانی اتلتیکومادرید در 10 سال اخیر تاثیرگذار بوده و توانسته با اخراج بازیکنان خود تیم سیمئونه را به اوج برساند.

اثرگذاری مستقیم بارسا بر قهرمانی‌های اتلتیکو / سوارس: آنها مرا بی‌ارزش خواندند!

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته اتلتیکومادرید با درخشش لوئیس سوارس توانست قهرمان لالیگای این فصل شود. سوارس که تابستان با بی مهری از اردوی بارسلونا اخراج شد و به صورت رایگان به اتلتیکو پیوست توانست به تاثیرگذارترین بازیکن فصل نام گیرد.

این ستاره اروگوئه‌ای 21 گل از گل‌های اتلتیکو را به ثبت رساند و خودش را دوباره به یکی از گلزنان برتر لالیگا معرفی کرد. سوارس پس از این قهرمانی بسیار احساساتی  شد و گریه کرد تا سوژه اصلی رسانه ها شود.

او پس از قهرمانی به مدیریت سابق و سرمربی کنونی بارسلونا کنایه زد و گفت: آنها مرا بی‌ارزش خطاب کردند و مرا بیرون کردند اما اتلتیکو درهایش را به روی من گشود و به من اعتماد کرد و قدردان آنها هستم.

جالب اینجاست که سال 2014 نیز که اتلتیکومادرید به مقام قهرمانی رسید، دیوید ویا نیز با چنین رفتاری از سوی بارتومئو از اردوی بارسا اخراج شد. ستاره گلزن اسپانیایی که تاثیری فراوان در تیم سال 2011 پپ گواردیولا داشت، در تابستان 2013 با مهری اخراج شد و به اردوی سیمئونه رفت. او نیز در همان بازی ابتدایی انتقامش را از بارسلونا گرفت و در سوپرکاپ مقابل این تیم گلزنی کرد و جام قهرمانی را به اردوی اتلتیکو برد. او پس از گلزنی خوشحالی جالبی نیز مقابل بارسایی‌ها به ثبت رساند.

مدیریت بارسلونا در این سال‌ها باعث شد تا بسیاری از جام‌ها از دست برود و همین مسائل و اخراج بازیکنان باعث شده تا بسیاری از هواداران بارسلونا در فضای مجازی به شدت از بارتومئو انتقاد کنند. مدیریت سابق بارسلونا به دلیل اعتراض وحشتناک هواداران مجبور به استعفا و چندی پیش نیز از سوی پلیس اسپانیا در خصوص پرونده «بارسا گیت» دستگیر شد.

خوان لاپورتا اواخر اسفند ماه مدیریت بارسلونا را برعهده گرفته و باید دید چه تصمیمی در خصوص آینده این باشگاه خواهد گرفت. این سوال که آیا مسی‌ می ماند یا آینده کومان در این باشگاه چه می شود هم باید به آن پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول