اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیاش: در چالش بزرگ قهرمانی اروپا موفق شدیم/آمدنم به چلسی برای کسب افتخار بود

مهاجم مراکشی تیم فوتبال چلسی می گوید یارانش در چالش قهرمانی اروپا سربلند بودند.

زیاش: در چالش بزرگ قهرمانی اروپا موفق شدیم/آمدنم به چلسی برای کسب افتخار بود

به گزارش خبرگزاری فارس، حکیم زیاش تابستان گذشته به چلسی آمد. او بازیکن آژاکس آمستردام بود و می خواست به تیم بزرگتری بیاید و در فوتبال پرهیاهو باشگاهی انگلیس برای خود جایگاهی پیداکند.

ستاره 28 ساله در پایان نخستین فصل حضورش با تیم آبی پوش، قهرمانی اروپا را کسب کرد. افتخاری که با گل زیبای کای هافرتس، هم تیمی آلمانی اش در بازی شب گذشته فیال لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی در پرتغال به دست آمد.

زیاش بعد از قهرمانی گفت:نمی توانم احساساتم را به درستی حالا بیان کنم اما فکر می کنم قهرمانی اروپا یک چالش بسیار بزرگ برای ما بود که برنده اش شدیم. واقعا کلماتی مناسب که بتوانم احساسم را از قهرمانی به طور صحیح و دقیق بیان کنم، ندارم.

او که برای تیمش در یک فصل اخیر 23 بازی کرده و 2 گل زده ادامه داد:برای هر دو تیم، این یک بازی بسیار سخت و طاقت فرسا بود. هر دو تیم، خوب ایستادگی می کردند و در زمین پخش می شدند. به این دلیل، موقعیت های زیادی در بازی وجود نداشت اما در نهایت ما برنده شدیم. باید هم از آن لذت ببریم.

زیاش تصریح کرد: هدفم از آمدن به چلسی ، کسب افتخارات بود.خوشحالم در اولین فصل حضورم چنین افتخار بزرگی را کسب کردم. به این خاطر بسیار افتخار می کنم. همینطور خوشحالم که تماشاگران را در ورزشگاه دیدم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول