اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش عزیزی خادم به اختلاف بین فدارسیون فوتبال و وزارت ورزش در مورد بودجه دولتی

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه بین این فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان اختلاف به وجود آمده واکنش نشان داد.

واکنش عزیزی خادم به اختلاف بین فدارسیون فوتبال و وزارت ورزش در مورد بودجه دولتی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در حاشیه مراسم امضاء تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال با جزیره کیش برای ساخت کمپ تیم‌های ملی اظهار داشت: این توافق نامه بین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و منطقه آزاد کیش است که کار بزرگی بود. در راستای آماده سازی تیم ملی زحمات زیادی کشیده شد و اردوی خوبی تا اینجا از لحاظ امکاناتی و لجستیکی برگزار شده است. 

وی افزود: به هر صورت فدراسیون این نیاز را احساس می‌کرد با توجه به اینکه در حوزه منطقه خلیج فارس معمولا با تیم‌های عربی در رده های مختلف هم گروه هستیم،  در راستای نگاه توسعه‌ای و ظرفیت‌ سنجی‌هایی  و ظرفیت‌سازی هایی که برنامه ریزی کرده از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور در راستای توسعه فوتبال و نگاه عدالت و توسعه‌ای استفاده کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: بخشی از دیدارهای انتخابی ما در رده ها و حوزه‌های مختلف مقابل کشورهای حوزه خلیج فارس است و یکی از بهترین مکان‌ها که می تواند به ما کمک کند و زیرساخت‌هایش هم از سایر مناطق جلوتر است منطقه آزاد کیش است. از ماه‌های قبل صحبت کرده و برنامه‌ریزی کرده بودیم. برهمین اساس این تفاهم نامه آماده شد و امیدواریم به یک موافقت نامه تبدیل شود تا قابلیت اجرایی داشته باشد و بتوانیم برنامه ریزی کرده و کار عملیاتی - اجرایی را شروع کنیم.

عزیزی خادم افزود: نگاه فدراسیون فوتبال بر واقع‌گرایی و عملگرایی است. من هم بسیار خوشحالم. روز بسیار بزرگی برای فدراسیون بود و ان شالله بحث عملیاتی شدن  و اجرایی شدن کمپ تیم ملی رقم بخورد که اتفاق میمون و مبارکی برای فوتبال ایران است.

وی درباره اینکه مهدی فروردین تاکید کرده بودجه ای که سازمان برنامه و بودجه برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته 52 میلیارد است و 20 میلیارد نیست و اینکه 20 میلیارد دیگر از این مبلغ هم امروز واریز شده است، گفت: باید از زحمات نوبخت و همچنین علی عسگری، ریاست سازمان صدا و سیما  که واقعا دلسوزانه پیگیر هستند تشکر کنم. طبق صحبتی که روز گذشته با سازمان مدیریت داشتیم این بخش واریز شد و احتمالا امروز در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد. باید از رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه تشکر کنیم که انصافا کمک کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اختلاف فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش درباره این بودجه گفت: اکنون زمان اختلاف نیست و زمان همکاری است. امیدوارم همه کمک کنند و کنار هم قرار بگیریم تا دل مردم عزیزمان را در این شرایط اقتصادی شاد کنیم.
عزیزی خادم درباره میزان امیدواری اش درباره صعود تیم ملی به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی توضیح داد: به هر صورت طبق آنچه در بضاعت و اختیار فدراسیون فوتبال بوده و امکاناتی که وجود داشته است برنامه ریزی کرده‌ و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کردیم تا دست کم از نظر لجستیکی و برنامه ریزی ، خواسته های سرمربی تیم ملی را در اختیار این تیم قرار بدهیم.

وی ادامه داد: امید و توکل مان به خدا است و بچه ها هم انگیزه لازم را دارند. برنامه ریزی شده و واقعا یکی از بهترین تیم های ملی تاریخ از لحاظ فنی و همدلی بین بازیکنان، کادرفنی و مجموعه مدیریتی تیم ملی را داریم. به عنوان کسی که سابقه حضور در فدراسیون فوتبال و بحث تیم های ملی را در گذشته داشته ام اکنون یکی از نادرترین و بهترین تیم های ملی از حیث جوانب مختلف اخلاقی، انضباطی، فنی، انگیزشی، شور و نشاط و همگرایی را داریم. تیم پشتیبانی، فنی و بازیکنان مجموعه یکدستی هستند.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:  باید از دوست و برادر عزیزم یعنی قاضی زاده هاشمی که با وجود ترافیک و تراکم‌ کاری اش به جزیره آمد و همچنین  فروردین، رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تشکر کنم. خیلی ما را خوشحال کردند و از حضور آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم با این بحث تفاهم نامه بتوانیم قدم، رویکرد، نگاه و فصل جدیدی برای فدراسیون فوتبال داشته باشیم زیرا کار نو و جدیدی است. ان شالله شروع نگاه توسعه به فوتبال باشد‌.  همه باید کمک کنند و از ظرفیت هایی که هر کس در هر جا دارد به شکل متقابل و همکاری گرایانه  استفاده شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول