اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رابط: نباید به رتبه دهم قانع باشیم/ افتخار می کنم در 18سالگی برای استقلال بازی کردم

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و از انتهای جدول فاصله گرفتیم ولی نباید به رتبه دهم قانع باشیم.

رابط: نباید به رتبه دهم قانع باشیم/ افتخار می کنم در 18سالگی برای استقلال بازی کردم

فردین رابط در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برپایی اردوی نفت مسجد سلیمان در تهران اظهار داشت: اردوی تهران عالی بود. هوای مسجد سلیمان خیلی گرم است و در تهران بهتر تمرین می‌کنیم. به خاطر ترس از مصدومیت به بازی درون تیمی پرداختیم و بازی تدارکاتی نداشتیم. امروز اردوی ما تمام شد و 3-2 روز استراحت می‌کنیم. ان‌شاالله از شنبه یا یکشنبه هفته آینده اردوی دیگری خواهیم داشت اما هنوز محل برگزاری آن مشخص نیست.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و از صمیم قلب می‌خواهم که با دست پر به ایران برگردد تا همه خوشحال شوند اما این وقفه واقعا شرایط تیم‌ها را به هم ریخته است. سازمان لیگ باید برنامه‌ریزی بهتری انجام می‌داد. در چند مرحله وقفه‌های طولانی دربرنامه ما ایجاد شد و این خیلی بد است. مدام تمرین و تکرار داریم و با این شرایط کارمان خیلی سخت است.

وی در مورد عملکرد نفت مسجد سلیمان با حضور سرمربی جدید، گفت: از وقتی محمود فکری هدایت تیم را به عهده گرفته، روند رو به رشدی داشتیم و تیم در مسیر پیشرفت قرار گرفته، یک مساوی در خانه تیم خیلی خوب سپاهان گرفتیم و بعد از آن هم دو برد مهم به دست آوردیم. در سه بازی سخت  7  امتیاز گرفتیم و گلی نخوردیم. تیم شرایط خیلی خوبی پیدا کرد و از انتهای جدول فاصله گرفتیم ولی نباید به رتبه دهم قانع باشیم. باید تلاش کنیم در پایان فصل تک رقمی شویم و جایگاه بهتری به دست بیاوریم.

رابط در مورد اینکه مقابل ماشین سازی تعویض طلایی شد و دقیقه 92، سه امتیاز خانگی را برای نفت مسجد سلیمان رقم زد، اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدم و گلزنی کردم تا برای تیمم مثمر ثمر باشم. خیلی خوشحالم که اولین گل لیگ برتری خودم را زدم. این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود. چون روند خوب امتیاز گیری تیم حفظ و باعث شد با روحیه و انگیزه وارد تعطیلات شویم. ضمن اینکه مسئولان باشگاه هم قول دادند به زودی پرداختی داشته باشند که این مساله انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند و با آرامش بیشتری خودمان را برای بازی‌های آینده آماده می‌کنیم.

بازیکن قرضی استقلال در نفت مسجد سلیمان در خصوص وضعیت خودش عنوان کرد:‌ من برای یک نیم فصل به صورت قرضی به این تیم آمدم و امیدوارم بهترین عملکردم را داشته باشم و به موفقیت تیم کمک کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا باز هم نتیجه بگیریم و هواداران خوشحال باشند.

وی افزود: من از بچگی عاشق تیم پرطرفدار استقلال بودم و استقلالی هستم. افتخار می کنم که در 18 سالگی برای این تیم بازی کردم. بازی کردن در تیم بزرگ برای یک بازیکن جوان سخت است. در نفت مسجد سلیمان خیلی راحت‌تر بازی می‌کنم و می توانم خودم را بهتر نشان بدهم. تیم خیلی خوبی داریم. تلاش می‌کنم هرچه در توانم هست را برای این تیم بگذارم تا ان‌شاالله در پایان فصل جایگاهی در شان این شهر به دست بیاوریم و من هم با تجربه بیشتری به استقلال برگردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول