اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گواردیولا: بارسا نمایشی بهتر از رئال و اتلتیکو داشت

سرمربی منچسترسیتی در خصوص تمدید قرارداد کومان با بارسلونا صحبت و از هم‌بازی سابق خود دفاع کرد.

گواردیولا: بارسا نمایشی بهتر از رئال و اتلتیکو داشت

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته گذشته پس از جنجال‌های بسیار باشگاه بارسلونا رسماً از کومان به عنوان سرمربی فصل آینده تیم پرده برداشت.

رونالد کومان که در کوپا‌دل‌ری به قهرمانی رسید در لالیگا عملکرد مثبتی نداشت و به رده سوم در جدول راضی شد. با این حال پپ گواردیولا ادعا کرد که تیم بارسلونا با هدایت بهترین نمایش در اسپانیا را به ثبت رسانده است.

پپ اظهار داشت: خبری خوب بود که کومان با بارسا ادامه می‌دهد. از خیلی جهات معتقدم که بارسا بهترین نمایش در اسپانیا را به ثبت رساند. به نظرم فصل دوم برای یک مربی معمولا بهتر از فصل اول خواهد بود.

سرمربی منچسترسیتی گفت: امسال سال سختی برای همه ما مربیان بود و به نظرم کومان لیاقت این را دارد که سال بعد هم سرمربی بارسلونا باشد. او سزاوار این است که بارسا را با حضور تماشاگران مربیگری کند.

وی ادامه داد: بارسلونا خریدهای خوبی از منچسترسیتی داشت و آگوئرو و گارسیا انتقال‌های خوبی برای آنها خواهند بود. اریک به نظرم یک روز کاپیتان بارسا خواهد شد.

وی در خصوص مربیگری دوباره در بارسا گفت: من 2 سال دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارم و اینجا هم خوشحالم و می‌خواهم ادامه دهم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول