اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پاوارد:دست کم نگیریم/آلمان هم قدرت با فرانسه است

مدافع راست تیم ملی فوتبال فرانسه می گوید بازی نخست یورو 2020 مقابل آلمان سختی های دارد.

پاوارد:دست کم نگیریم/آلمان هم قدرت با فرانسه است

به گزارش خبرگزاری فارس، سه شنبه در ادامه مسابقات جام ملت های اروپا در مونیخ  دیداری مهم برگزار می شود؛ مصاف آلمان و فرانسه که به اعتقاد بسیاری، فینال زودهنگام جام است، برابر هم صف آرایی می کنند. بنژامین پاوارد در مصاحبه ایی این نبرد را سخت تعبیر کرد.

او گفت: از هر جهت که حساب کنیم، این دیداری سخت است و تفاوت هم کاملا آشکار خواهد بود. شاید مهم ترین نکته سخت آن برای من این باشد که دوستان مونیخی ام، در این بازی رقیبم می شوند.در بایرن همه ما در کنار هم هستیم و بازی می کنیم اما در بازی تیم های ملی، رقیب می شویم. برابر هم قرار می گیریم و نباید اجازه دهیم نتیجه بگیرند.

او که با تیم ملی فرانسه 3 سال قبل در جام جهانی 2018 به مقام قهرمانی رسید، در یورو نیز در خواب و خیال کسب مقام نخست است. پاوارد ادامه داد: این بازی برای من خیلی هیجان انگیز است. به خصوص که در مونیخ، جایی که فعالیت باشگاهی دارم ، انجام می شود. مطمئنا بازی راحتی در انتظارمان نخواهد بود و ما مقابل تیمی خوب از آلمان قرار می گیریم.

ستاره با تجربه تصریح کرد: نباید تحت تاثیر چیزی قراربگیریم. بلکه باید تمرکز کامل کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. درست است دریک مقطعی آنها خوب نتیجه نگرفتند، اما به هیچ وجه پایین تر از ما نیستند. آنها بازیکنان خوبی مثل توماس مولر و ماتس هوملس را بازگردانده اند و کاملا خودشان را برای این جام آماده کرده اند. آنها حتی بازیکنان جوان خوبی در اختیاردارند و نباید به هیچ وجه دست کم گرفته شوند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول