اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020|آلابا: اتریش می‌خواهد خاطره بد گذشته را پاک کند/پاندف: از نظر بدنی کم آوردیم

ستاره تیم ملی اتریش ابراز امیدواری کرد که هم‌تیمی‌های او تلاش می‌کنند در رقابت‌های یورو 2020 خاطره بد گذشته را پاک کنند.

یورو 2020|آلابا: اتریش می‌خواهد خاطره بد گذشته را پاک کند/پاندف: از نظر بدنی کم آوردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، مصاف تیم‌های اتریش و مقدونیه شمالی در سومین شب از رقابت‌های یورو 2020 با پیروزی 3 بر یک اتریشی‌ها به پایان رسید.

در پایان این بازی داوید آلابا ستاره اتریشی به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

وی پس از این دیدار اظهار داشت: خوشحالم که به پیروزی دست یافتیم، ما در این تورنمنت حاضر شده‌ایم تا خاطرات بد گذشته را پاک کنیم.

آلابا درباره پست بازی خود در تیم ملی گفت: در اولین مسابقه تیم در پست دفاع وسط بازی کردم اما به طور کلی من بازیکن منعطفی هستم و هر جا مربی گوید بازی خواهم کرد. من همواره تلاش می‌کنم تا دستورات مربی را به بهترین نحو اجرا کنم و تمام توانم را در زمین می‌گذارم.

ستاره سابق بایرن مونیخ و منتقل شده به رئال مادرید حضور و عملکرد دو گلزن تیمش که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدند را ستود.

 

گوران پاندف مهاجم مقدونیه هم درباره دیدار مقابل اتریش گفت: ما نیمه اول خیلی بهتر بودیم اما مشکلی به وجود آمد و ما از نظر بدنی کم آوردیم، اتریش فیزیکی بازی می‌کرد و بازیکنان ما توان بازی را به خصوص در دقایق پایانی نداشتند.

وی افزود: ما در بازی‌های بعدی برخواهیم گشت. مقدونیه برای اولین بار در این مسابقات حاضر شده است و درست است که در این مسابقات تجربه نداریم اما در میدان های دیگر تجربه کسب کرده‌ایم.

پاندف درباره دیدار اوکراین و هلند هم گفت: ما باید کار خودمان را انجام دهیم، ما 3 امتیاز دیدار با اتریش را از دست دادیم و در دیدارهای آینده با تمام توان به میدان می رویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول