اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| بررسی بازی های امشب ؛ جدال دانمارکِ بی اریکسن با بلژیک ؛ درخشش هلند تداوم دارد؟

امشب در چارچوب دومین هفته رقابت های یورو 2020 در مهمترین دیدار تیم ملی دانمارک و بلژیک به مصاف هم می روند و در پایان شب هلند و اتریش جدال حساسی به ثبت خواهد رساند.

یورو 2020| بررسی بازی های امشب ؛ جدال دانمارکِ بی اریکسن با بلژیک ؛ درخشش هلند تداوم دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز در چارچوب رقابت های یورو 2020، 3 بازی در زمان های مختلف برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها تیم ملی هلند به مصاف تیم ملی اتریش خواهد رفت.

تیم بلژیک نیز که در بازی ابتدایی خود نمایش درخشانی از خود به ثبت رساند، امشب به مصاف دانمارک بدون اریکسن خواهد رفت و باید دید چه نتیجه ای در این مسابقه ثبت خواهد شد.

در جدول و گزارش زیر به صورت خلاصه در خصوص بازی های امشب یورو 2020 صحبت خواهیم کرد.

بازی ساعت مکان نتیجه آخرین بازی نتیجه آخرین رویارویی مقابل هم
اوکراین - مقدونیه شمالی 17:30 بخارست - مجارستان

اوکراین: شکست 3 بر 2 مقابل هلند

مقدونیه شمالی: شکست 3 بر یک مقابل اتریش

مقدونیه صفر - اوکراین 2 (2015 ؛ مقدماتی یورو 2016)
دانمارک - بلژیک 20:30

پارکن کپنهاگن - دانمارک

دانمارک: شکست یک بر صفر مقابل فنلاند

بلژیک: برد 3 بر صفر مقابل روسیه

بلژیک 4 - دانمارک 2 (2020 ؛ لیگ ملت های اروپا)
هلند - اتریش 23:30 یوهان کرویف آرنا آمستردام - هلند

هلند: برد 3 بر 2 مقابل اوکراین

اتریش: برد 3 بر یک مقابل مقدونیه شمالی

اتریش صفر - هلند 2 (216 - دوستانه)

*اوکراین – مقدونیه شمالی

 

اوکراین در دیدار ابتدایی خود مقابل هلند با اینکه شکست خورد ولی نمایش زیبایی در نیمه دوم داشت و توانست با «کامبک» خود یکی از زیباترین دیدارهای هفته اول را به نمایش گذارد.

شاگردان شوچنکو با تکیه به بازیکنانی مثل یارمولنکو و مالینوفسکی که در بازی ابتدایی نمایش درخشانی داشتند،  در اندیشه این هستند که اولین پیروزی خود را کسب کنند و به صعود امیدوار شوند.

از طرف دیگر مقدونیه شمالی در صدد  است که یک نمایش جالب دیگر را به ثبت رساند. این تیم که برای اولین بار به یورو رسیده، بیشتر در فکر این است که با نمایشی زیبا تیم خود را مطرح کند و یک نمایشی درخور از خود به ثبت رساند. آنها در بازی ابتدایی مقابل اتریش توانستند با «گوران پاندف» اولین گل خود در این رقابت را به ثبت رسانند و حالا در مسابقه امشب در اندیشه این هستند که با یک برد حتی بتوانند به مرحله بعدی راه یابند و به شگفتی ساز بزرگ یورو نام گیرند.

*دانمارک – بلژیک

 

دیدار ابتدایی دانمارک کاملاً تحت تاثیر ایست قلبی «کریستین اریکسن» قرار گرفت. آنها با اینکه به بازی بازگشتند ولی به دلیل شرایط روحی نامناسب اصلا نتوانستند بازی خودشان را انجام دهند و همین هم باعث شد تا فنلاند پیروز آن دیدار نام گیرد.

حالا اما شرایط فرق کرده و خوشبختانه حال اریکسن نیز رو به بهودی است. کریستین در پیامی از بازیکنان دانمارک خواست تا برای کشورشان بازی کنند و آنها را تهییج کرد. این روحیه مثبت ایجاد شده در اردوی تیم ملی دانمارک باید دید تا چه اندازه می تواند موتور آنها را روشن کند و تا چه اندازه آنها می توانند مقابل بلژیک ایستادگی کنند.

تیم ملی بلژیک با درخشش لوکاکو نشان داد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت محسوب می شود. این تیم در بازی ابتدایی خود مقابل روسیه ناآماده نمایشی درخشان از خود به ثبت رساند و در عدم حضور «دی بروین» و «ویتسل» توانست به برد 3 بر صفر دست یابد. البته هنوز بلژیک به سنگ محکمی برخورد نکرده و باید دید امشب مقابل شاگردان هیولمند چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

*هلند – اتریش

کمتر کسی فکر می کرد که هلند فرانک د بوئر تا این حد نمایشی درخشان از خود به ثبت رساند. عملکرد بازیکنانی مثل دامفرایز، وگهورست، ممفیس و واینالدوم به قدری خوب بود که ما هلندی متفاوت را در یک ساعت ابتدایی بازی مشاهده کردیم و همین عملکرد باعث شد تا امیدهای هواداران زنده شود که این هلند هم می تواند به مراحل پایانی صعود کند و خیلی زود از مسابقات کنار نرود!

البته در خط دفاعی در نیم ساعت پایانی هلند عملکردی ناامیدکننده داشت و 2گل بسیار راحت را دریافت کرد ولی این شخصیت را از خود نشان داد تا بتواند «کامبک» خوبی از خود به ثبت رساند.

از طرف دیگر تیم ملی اتریش فراتر از انتظار در بازی اول خود مقابل مقدونیه شمالی ظاهر شد. نتیجه 3 بر یک آنها را یک قدم به صعود نزدیک تر کرد و اگر آنها بتوانند مقابل هلند امتیاز کسب کنند، صعودشان بسیار محتمل خواهد بود.

از اتریش باید به درخشش بازیکنانی مثل آلابا و زابیتسر اشاره کرد که در بازی اول نمایشی خوب از خود به ثبت رساندند و باعث برد پرگل تیمشان شدند. اشتفان لاینر نیز عملکرد خوب خود در مونشن گلادباخ را به تیم آورد و توانست یک گل زیبا در بازی ابتدایی به ثبت رساند. باید دید اتریش آیا می تواند این میزان درخشش خود را مقابل هلند به ثبت رساند و به یکی از پدیده های بزرگ یورو 2020 نام گیرد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول