اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| شاهکار مانچینی در ایتالیا / آتزوری با «روبرتو» در قامت قهرمان یورو

مانچینی در بازی سوم رقابت‌های یورو 2020 نیز توانست یک برد دیگر را کسب کند و آماری تاریخی را به ثبت رساند.

یورو 2020| شاهکار مانچینی در ایتالیا / آتزوری با «روبرتو» در قامت قهرمان یورو

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب رقابت‌های یورو 2020، تیم ملی ایتالیا مقابل تیم ملی ولز به برتری یک بر صفر رسید و توانست یک آماری فوق العاده از خود به ثبت رساند. 

ایتالیا که پیش از این بازی به دلیل برد در بازی‌های گذشته صعودش قطعی شده بود، با ترکیب تازه پا به میدان گذاشت ولی توانست با این حال با گل متئو پسینا به برد یک بر صفر دست یابد و آمار خود را حفظ کند.

ایتالیای مانچینی با این برد به رکورد 30 بازی بدون شکست رسید و توانست با رکورد تاریخی در سال‌های دور و حوالی سال 1940 دست یابد. آتزوری در این 30 بازی توانست به 25 برد  و 5 تساوی دست یابد و رکورددار شود. ایتالیای مانچینی البته توانست آماری خیره کننده در زمینه کلین شیت به ثبت رساند. این تیم با درخشش «جیانلویجی دوناروما» در 11 بازی گذشته خود هیچ گلی دریافت نکرده و توانسته دروازه خود را بسته نگاه دارد. در طرف دیگر توانسته در این 11 بازی رکورد فوق العاده 31 گل را به ثبت رساند.

لاجوردی پوشان در این 3 بازی یورو توانستند به 3 پیروزی دست یابند و با 9 امتیاز و 7 گل زده به مرحله بعدی صعود کنند. تیم ملی ایتالیا در حال حاضر مدعی اصلی قهرمانی در یورو 2020 به شمار می‌رود و به قول سرمربی هلند، آنها زیباترین بازی ممکن در این رقابت را تاکنون به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول