اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نکونام: امیدوار به کسب سهمیه هستیم/تا دلتان بخواهد محروم و مصدوم داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر از هشت بازی آتی بتوانیم ۵ برد کسب کنیم، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را می‌گیریم.

نکونام: امیدوار به کسب سهمیه هستیم/تا دلتان بخواهد محروم و مصدوم داریم

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: فردا بازی مهمی مثل تمام مسابقات برای ما است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا موفق باشیم. می‌دانیم تمام تیم‌هایی که در ورزشگاه ما به میدان می‌آیند بازی بسته ای به نمایش می‌گذارند و چشم به ضد حملات دارند. آشنایی کامل با روش بازی نفت مسجدسلیمان داریم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم در کورس رقابت برای کسب سهمیه باشیم.

وی افزود: قطعا امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر هستیم و می‌دانیم اگر از هشت بازی آتی بتوانیم ۵ برد کسب کنیم، سهمیه را مال خود خواهیم کرد اما هر بازی مهم است و شرایط خاص خودش را دارد. لیگ سختی داریم و تیم‌های قوی حاضر هستند، ما به مانند فصل قبل تمام سعی خود را خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

سرمربی فولاد در خصوص محرومان و مصدومان این تیم گفت: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم. مشکلات عدیده ای وجود دارد که فردا پس از مسابقه در این خصوص صحبت خواهیم کرد که چه مشکلاتی داشته‌ایم و داریم. متاسفانه شرایط ایده‌آلی برای بازی فردا نداریم و شرایط ما اصلا خوب نیست اما تمام تلاش و تمرکز ما این است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و به موفقیت برسیم. امیدوارم فردا بازی قابل قبولی ارائه بدهیم تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول