اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| راز گلزنی واینالدوم در تیم ملی هلند

جینی واینالدوم پس از کسب عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار هلند و مقدونیه شمالی در خصوص کیفیت تیم صحبت کرد و از علل گلزنی خود گفت.

یورو 2020| راز گلزنی واینالدوم در تیم ملی هلند

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی هلند در آخرین بازی مرحله گروهی یورو 2020 مقابل مقدونیه شمالی باز هم نمایش درخشانی از خود به ثبت رساند و توانست با عملکرد بی نظیر جینی واینالدوم به برتری 3 بر صفر دست یابد.

ستاره هلندی در این بازی 2 گل را به ثمر رساند و توانست به بهترین بازیکن زمین نام گیرد.

واینالدوم پس از این اتفاق گفت: همیشه احساس خوبی دارد اینکه بهترین بازیکن زمین می شوی اما اگر صادقانه بگویم بهترین بازیکنان زمین دی یونگ و ممفیس بودند و به نظرم آنان لیاقت بیشتری نسبت به من برای گرفتن این جایزه را داشتند.

وی ادامه داد: راز گلزنی من این است که در لحظه مناسب در جای مناسب قرار می گیرم. همانطور که دیدید 2 گل راحت را به ثمر رساندم و به نظرم مهم این است که در زمان مناسب در جای مناسب باید بازیکن قرار گیرد. 

واینالدوم اظهار داشت: 3 بازی و 3 برد و این چیزی است که ما پیش از یورو می خواستیم. به نظرم عملکرد خیلی خوب داشتیم و از این بابت خوشحالم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول