اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| اعتراف جالب سرمربی فنلاند در خصوص شایستگی دانمارک / مارتینز: بلژیک حرفه ای بازی کرد

سرمربی فنلاند در اقدامی جالب اظهار داشت که تیم ملی دانمارک لیاقت قرار گرفتن در رده دوم را داشته است.

یورو 2020| اعتراف جالب سرمربی فنلاند در خصوص شایستگی دانمارک / مارتینز: بلژیک حرفه ای بازی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فنلاند در آخرین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2020 مقابل تیم ملی بلژیک شکست 2 بر صفر را تجربه کرد. 

این تیم اکنون در رده سوم قرار دارد و باید تا انتهای مرحله گروهی صبر کند و ببنید آیا می تواند به عنوان تیم سوم برتر راهی مرحله بعدی شود یا خیر.

تیم ملی فنلاند در این دوره از مسابقات تنها یک برد مقابل دانمارک بدست آورد و اکنون با 3 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

مارکو کانروا، سرمربی تیم ملی فنلاند در این خصوص اظهار داشت: به خاطر کار جمعی بازیکنانم به این تیم افتخار می کنم. امروز آنان عملکردی خوب از خود به نمایش گذاشتند. شما کیفیت بلژیک را دیدید اما آن را هم دیدید که چگونه بازیکنان فنلاند مبارزه کردند و برای گل نخوردن جنگیدند. ما البته چندین موقعیت گل هم ایجاد کردیم ولی همه توپ ها را دفاع کردند. 

وی ادامه داد: دانمارک ذهنیت بزرگ خود را به نمایش گذاشت. خوشحالیم که بالاتر از روسیه کار را تمام کردیم.نمی دانم صعود میکنیم یا نه ولی به نظرم دانمارک لیاقت دوم شدن را داشت و به آنها تبریک می گویم.

تیم ملی بلژیک نیز در این یورو توانست به 3 پیروزی و صدرنشینی با اقتدار دست پیدا کند.

روبرتو مارتینز گفت: ما خیلی حرفه ای بازی کردیم و بسیار متمرکز بودیم. به موقع دفاع کردیم و صبور بودیم و برای گل زدن حوصله خرج دادیم. می دانستیم که آنها جلو خواهند آمد. فنلاند تورنومنت خوبی را سپری کرد و ما برای شکست دادن آنها بسیار اذیت شدیم و نمایش خوبی نشان دادیم.

وی ادامه داد:از عملکرد بازیکنانم مثل تروزار و داکو رضایت دارم. آنها به گونه ای بازی کردند که انگار دقایقی زیادی در ترکیب تیم بودند در صورتی که برای اولین بار برای ما بازی می کردند. داکو بازیکنی جوان و آینده دار است که به نظرم در سال های بعدی می تواند درخشان باشد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول