اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| سرمربی دانمارک: تماشاگران بال و پر ما شدند / دزوبا: عملکرد روسیه نابخشودنی است!

در بازی انتهایی مرحله گروهی یورو 2020، سرمربی تیم ملی دانمارک پس از صعود مصاحبه ای احساسی را به ثبت رساند و هم تیمی آزمون در تیم ملی روسیه شدیدا از عملکرد تیم انتقاد کرد.

یورو 2020| سرمربی دانمارک: تماشاگران بال و پر ما شدند / دزوبا: عملکرد روسیه نابخشودنی است!

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی دانمارک به شکلی زیبا و دراماتیک توانست در دیدار پایانی مقابل روسیه به برتری دست یابد و با کسب مقام دوم به مرحله بعدی صعود کند.

این تیم که در بازی اول با ایست قلبی اریکسن شوک شده بود، کمتر کسی فکر می کرد که بتواند راهی مرحله حذفی شود.

کسپر هیولمند، سرمربی دانمارک پس از این اتفاق اظهار داشت: من به خاطر 2 چیز برای دانمارک از جا بلند می شوم و می ایستم. دانمارک رفتار، اندیشه و واکنش خوبی نشان داد. به هواداران احترام گذاشت، به جمعیتی که به ورزشگاه آمده بود نشان داد که چقدر آنها اهمیت دارند. به نظرم هواداران بال و پر ما شدند و بدون آنها این صعود غیرممکن بود. واقعا از شما ممنونم.

وی ادامه داد: یک تشکر بزرگ از بازیکنانم دارم. من دیدم که آنها در دیدار اول چقدر نابود شدند و پس از آن مقابل بلژیک شکست خوردند. دیدم که چقدر ناراحت شدند ولی آنها روسیه را درهم کوبیدند. این فوق العاده است و بسیار زیباست.

آرتم دزوبا، کاپیتان تیم ملی روسیه و گلزن این تیم در دیدار مقابل دانمارک در خصوص حذف این تیم از رقابت های یورو صحبت کرد.

هم تیمی سردار آزمون گفت: گل اول واقعا ناامیدمان کرد. ما تلاش کرده بودیم که در این دیدار موفق شویم ولی موقعیت هایمان خوب پیش نرفت. به نظرم عملکرد ما بخشودنی نیست.

وی ادامه داد: اصلا خوب نیست که بهترین بازیکن ما دروازه بان ما است. ذهنیت ما اصلا خوب نبود و ما نتوانستیم در این مسابقات عملکرد خوبی نشان دهیم. شجاع باشیم و حملات خوبی ثبت کنیم. ما خوب نبودیم و نتوانستیم زیر فشار ذهنی طاقت بیاوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول