اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ ملت‌های والیبال| بازیکن لهستان: گاهی تمرکزمان را از دست دادیم، اما مهم پیروزی بر ایران است

دریافت کننده تیم ملی والیبال لهستان گفت: در دیدار مقابل ایران گاهی تمرکزمان را از دست دادیم، اما مهم کسب پیروزی بود که حاصل شد.

لیگ ملت‌های والیبال| بازیکن لهستان: گاهی تمرکزمان را از دست دادیم، اما مهم پیروزی بر ایران است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، الکساندر سلیوکا پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال لهستان مقابل ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 اظهار داشت: نکته مهم این است که ما در نهایت بازی را بردیم و خوشحالیم. این هدف ما بود که بتوانیم در تورنمنت موفق شویم.

وی ادامه داد: سخت بود که پیش‌بینی کنیم مقابل ایران چه نتیجه‌ای به دست می‌آوریم، اما بردیم. آنها بازیکنان خوبی دارند و همیشه مقاومت می‌کنند. آنها تلاش می‌کنند تا پیروز شوند، اما پیروزی برای ما به دست آمد.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما تمرکزمان را در برخی امتیازات از دست دادیم و تیم ایران آن امتیازات را به خوبی به دست آورد. این مهم است که در ست‌های مختلف توانستیم آنها را ببریم و 3 بر صفر شکست شان بدهیم. ما همیشه تلاش می‌کنیم که ببریم. مقابل فرانسه هم پیروز شدیم و می‌خواهیم قدرت‌مان را نشان بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول