اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نشست آقازاده با تندروان؛ هواداران والیبال ارومیه را به آرزوی قهرمانی برسانید

شهردار ارومیه امروز در نشستی با حضور مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه حضور پیدا کرد.

نشست آقازاده با تندروان؛ هواداران والیبال ارومیه را به آرزوی قهرمانی برسانید

به گزارش خبرگزاری فارس، رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه به همراه محمدرضا تندروان، سرمربی شهرداری با مجید آقازاده، شهردار ارومیه دیدار کرد.

آقازاده در این دیدار با اشاره به اینکه شهرداری ارومیه 10 سال است که در زمینه ورزش والیبال باشگاه داری می‌کند تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که این رشته مادر و اشتیاق هواداران والیبال را به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به کارنامه موفق سرمربی جدید شهرداری ارومیه و اعلام حمایت کامل شورای شهر و شهرداری از تیم والیبال شهرداری گفت: انتظار داریم با تمام توان و ظرفیت هواداران و عاشقان والیبال را به آرزوی قهرمانی برسانید.

همچنین رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در این نشست گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه بعد از فرازو نشست های فراوان تبدیل به یک برند در بین باشگاه های کشور شده است و ظرفیت بالا و نقش موثری در اعتلای والیبال کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه چندین ملی پوش از شهر ارومیه در رده های مختلف تیم ملی کشورمان هرساله حضور دارند تاکید کرد: والیبال در شهر ارومیه تبدیل به یک هویت و نماد شده و تلاش ما این است از این هویت صیانت کنیم و آن را پرورش و رشد دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول