اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش مالک ماشین سازی به یک عکس جنجالی/برخی مدیران زنوزی کارمان را سخت کرده اند

مالک باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: حضور ما نمایشی نیست و برای هر دو حالت تیم برنامه داریم.

واکنش مالک ماشین سازی به یک عکس جنجالی/برخی مدیران زنوزی کارمان را سخت کرده اند

یونس قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصو رسیدگی به وضعیت حبیب گردانی در جلسه کمیته انضباطی باشگاه ماشین سازی اظهار داشت: این جلسه فعلا برگزار نشده، ان‌شاالله پس از بازی با سپاهان و بازگشت تیم از اصفهان در این مورد جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا به وضعیت این بازیکن رسیدگی می‌شود.

وی در خصوص اینکه گردانی مدعی شده به خاطر اینکه در زمان مدیریت قبلی به ماشین سازی آمده، دچار مشکل شده است، گفت: نه اینطور نیست. گردانی بزرگتر تیم بود و به هرشکل احترامش حفظ می‌شد. او در جریان بازی با نساجی به خاطر تعویض عصبانی شد و از روی عصبانیت حرف‌هایی را مطرح کرده است. ما با هیچ بازیکنی مشکلی نداریم. بازیکنان و مربیان سرمایه‌های ما هستند. ضمن اینکه با مدیریت قبلی باشگاه هم مشکلی نداریم و از زحماتشان تشکر می‌کنیم.

مالک باشگاه ماشین‌سازی در مورد عکسی که از او هنگام خوردن میوه و شیرینی پس از پایان بازی با نساجی منتشر شده و برخی معتقدند شکست تیم برایش بی اهمیت بوده، عنوان کرد: نه اصلا اینطور نیست. فردی که این عکس را منتشر کرده نظر شخصی خودش را گفته و نظر او هم محترم است! اما واقعا ازباخت تیم به شدت ناراحت هستم. از این وضعیت تیم ناراحت هستم و امیدوارم در بازی‌های پیش رو نتایج لازم را بگیریم و شرایط بهتری پیدا کنیم.

قربانی در خصوص اینکه عده‌ای معتقدند حضور مالکیت جدید ماشین سازی نمایشی است و فقط تا پایان فصل جاری ادامه خواهد داشت و در صورت سقوط تیم به لیگ آزادگان عنان کار را رها می‌کنند، گفت: این هم درست نیست. می‌دانستیم که در این فصل با شرایط سختی روبرو هستیم. دو روز قبل (هفتم تیر) نامه‌‌ای برای محمدرضا زنوزی ارسال کردم تا بحث بدهی‌ها و طلبکاران قبلی مشخص شود.

وی افزود: اما عدم همکاری برخی مدیران مجموعه زنوزی کار را برای ما سخت کرده و مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌‌کند. به هرحال امیدواریم مشکلات حل و فصل شوند. ما برای فصل آینده برنامه داریم. کار خارق‌العاده‌ای هم قرار نیست انجام بدهیم. سعی می‌کنیم با کمک پیشکسوتان، علاقه‌مندان و هواداران و مسئولین ورزش استان شرایط خوبی را برای ماشین سازی ایجاد کنیم. این تیم شناسنامه فوتبال و ورزش آذربایجان شرقی است. ان‌شالله بتوانیم برای فصل آینده شرایط خوبی را ایجاد کنیم.

مالک ماشین سازی در مورد اینکه آیا در حال حاضر برنامه‌ای برای این باشگاه در صوررت سقوط به لیگ یک در نظر گرفته شده، گفت: بله، هم برنامه کوتاه مدت و هم بلند مدت داریم که بر اساس نتایج تیم خواهد بود. حضور ما در باشگاه نمایشی نیست. هدف ما باشگاه داری است مگر اینکه اتفاق غیر مترقبه‌ای بیفتد. در حد توانمان امکانات را فراهم کرده‌ایم تا به امید خدا تیم بهترین نتایج را در 6 بازی باقی مانده مسابقات کسب کند. اما در کل برای هر دو حالت (بقا یا سقوط) برنامه داریم.

قربانی در خصوص پرداختی به بازیکنان تیم عنوان کرد: دو مرحله پرداختی به بازیکنان داشتیم و منابعی را هم تامین کردیم. طبق بررسی‌های انجام شده بین 75 تا 80 نفر به عنوان بازیکن، مربی و... با این باشگاه قرارداد بسته‌اند در حالیکه ما در لیستمان فقط 26-25 بازیکن را داریم که برای پرداخت مطالباتشان برنامه ریزی کرده‌ایم.

قربانی در مورد اینکه آیا با شخص زنوزی در مورد حل مشکلات ماشین سازی صحبت کرده، گفت:‌با خود او مستقیما صحبت نکرده‌ام. اما همانطور که گفتم دو روز قبل نامه‌ای را برایش ارسال کردم. با یکی از مدیران شرکت سرمایه‌گذاری او صحبت کردم. قرار است با تعیین کمیته‌ای بدهی‌های گذشته تسویه و روند انتقال مشخص شود. دوست داریم آرامش به این باشگاه برگردد.

وی افزود: مجموعه زنوزی هم قول مساعد داده‌اند که ظرف 7تا10 روز آینده جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود. ما منتظر هستیم که کمیته آن‌ها تشکیل و نمایندگانشان مشخص شود. برخی اقدامات در گذشته نه در شان مجموعه آن‌ها بوده و نه در شان باشگاه ماشین سازی، در ابتدا بدهی‌ها حدود 30 میلیارد تومان بود اما طبق بررسی‌هایی که کردیم به 41 میلیارد افزایش پیدا کرد و در این خصوص اسناد مشخص و روشنی داریم.

مالک ماشین سازی تصریح کرد: بر اساس نامه محمدرضا زنوزی که اعلام کرد تیم را بدون هیچ چشمداشتی واگذار می‌کند، ذهنیت من این بود که هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت، خودشان همه مشکلات را حل و فصل می‌کنند و بعد از آن هزینه‌ها و مدیریت با ما خواهد بود. بعد از بحث‌ها و مشورت‌هایی که داشتیم قراردادی بسته شد و ان‌شاالله هر دو طرف متعهد به این قرارداد باشند. بندهایی وجود دارد که هم ما و هم آن‌‌ها مشترکا متعهد شدیم که مطالبات مردم را بدهیم.

قربانی گفت: ماشین‌سازی تیم قدیمی و پرطرفداری است. از همه مردم، هواداران، مسئولین ورزش کشور و همچنین مسئولین شهری و استانی مانند نمایندگان مجلس خواهش می‌کنم به ما کمک کنند. مشکلات پیش پا افتاده‌ای وجود داشت که منجر به ایجاد مشکلات بزرگتر شدند. ان‌شاالله با همفکری و کمک هم بتوانیم آینده خوبی را برای ماشین‌سازی بسازیم و مشکلات را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول