اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بحران تمدید قرارداد در بایرن مونیخ / ستاره بزرگ آلمان در راه منچستریونایتد؟

رسانه آلمانی از عدم تمدید قرارداد 2 بازیکن مهم در بایرن مونیخ پرده برداشت.

بحران تمدید قرارداد در بایرن مونیخ / ستاره بزرگ آلمان در راه منچستریونایتد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، اشپورت بیلد آلمان در گزارشی از بحران تمدید قرارداد در باشگاه بایرن مونیخ پرده برداشت.  بیلد نوشت که پس از خرید گران قیمت «لروی سانه»، بایرن مونیخ در دوران پساکرونایی به مشکل بزرگ اقتصادی برخورد کرد. حالا تمدید قرارداد برخی ستاره‌های تیم به مشکل برخورده و به نظر می‌رسد بایرن مونیخ پس از عدم تمدید با «دیوید آلابا»، قصد دارد با 2 ستاره بزرگ خودش نیز تمدید نکند!

رسانه آلمانی نوشت که مذاکرات بر سر تمدید قرارداد «لئون گورتسکا» و «کینزلی کومان» به مشکل برخورده و احتمال دارد این 2 بازیکن در تابستان مونیخ را به مقصد تیمی دیگر ترک کنند.

گورتسکا که یکی از عناصر اصلی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان محسوب می‌شود، این نگرانی را دارد که پس از رفتن هانسی فلیک نتواند با ناگلزمان کار کند. این هافبک قدرتمند ژرمن‌ها در حال مذاکره با باشگاه در خصوص اهداف سرمربی جدید در فصل آتی است.

طبق گزارش بیلد، منچستریونایتد شدیدا به خرید گورتسکا علاقه نشان داده و اگر این بازیکن با بایرن مونیخ تمدید نکند برای خرید او اقدام خواهد کرد.

از طرف دیگر بیلد نوشت که کومان درخواست حقوق 10 میلیون یورویی از بایرن مونیخ کرده که به هیچ وقت مورد رضایت باشگاه آلمانی نیست. باید دید آینده این ستاره فرانسوی نیز در مونیخ چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول