اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

علی نژاد: پرچمدار ایران تغییر نمی کند/در وزارت ورزش فحش خورمان مَلس شده/مدیران فعلی سرخابی بی تجربه نیستند

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تا جایی که ما اطلاع داریم پرچمدار کاروان جزو گروه متخلفین تیم ملی بسکتبال نبوده است.

علی نژاد: پرچمدار ایران تغییر نمی کند/در وزارت ورزش فحش خورمان مَلس شده/مدیران فعلی سرخابی بی تجربه نیستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی علی نژاد در حاشیه بازدید از فدراسیون جانبازان و معلولین در مورد اتفاق رخ داده هنگام بازگشت تیم ملی بسکتبال از ژاپن و ورود اقلام‌ممنوعه به کشور اظهار داشت: رعایت شئونات و قوانین کشور یکی از الزاماتی است که وزارت ورزش تاکید داشت. وقتی مطلع شدیم با رئیس فدراسیون صحبت کردیم و امروز هم قرار بود کمیته انضباطی برای رسیدگی یه این تخلف صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا احتمال دارد با این اتفاقات پرچمدار کاروان المپیک ایران که کاپیتان تیم ملی بسکتبال آن را برعهد دارد، تغییر کند یا خیر، گفت: تا جایی که به ما خبر داده شده، پرچمدار کاروان(صمد نیکخواه بهرامی) جزو گروهی که این اقدام متخلفانه را انجام دادند، نبوده است.

وی در مورد اینکه فروردین نماینده مجلس گفته است، مدیران ناکارآمد در هیات مدیره سرخابی ها قرار نگیرند، عنوان کرد: دیدگاه افراد محترم است، اما کلیات رو گفتن راهکار نیست. فروردین خودش در تیم‌ قشقایی مربیگری کرده و به خاطر همین فوتبال هم امروز در مجلس است. طبیعی است که دغدغه فوتبال داشته باشد، همین افرادی که الان در دو باشگاه کار می کنند، افراد بی تجربه ای نیستند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد انتقادهایی که از برخی فدراسیون ها می شود، عنوان کرد: اینطور نیست که ما فردی را در یک فدراسیون بگذاریم، من هم عضوی از مجامع هستم و طبیعی است که رایزنی هایی را هم با نامزدها برای رای دادن داشته باشد. در این شرایط هم دیگر نمی توان کسی را مجبور کرد که به فرد دیگری رای بدهد و دخالت کرد. به هرحال کسانی که بازنده هستند، سعی می کنند دیگران را متهم کنند و اگر آلام آنها با فحش دادن به من برطرف می شود، اشکالی ندارد. ما در ووشو فحش نمی خوردیم، اما اینجا فحش خورمان ملس شده است!

وی در مورد گزارش هایی که از داخل به فدراسیون های بین المللی داده می شود، گفت: این اقدام و گزارش های غلطی که داده می شود مصداق وطن فروشی بوده و کم از جاسوسی نیست و از دستگاه های اطلاعاتی می خواهم که حتما رسیدگی کنند. امیدورام به منافع ملی احترام بگذراند و پای خارجی ها را به کشور باز نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول