اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: بردن پرسپولیس عادی شده است/برای کسب سهمیه می‌جنگیم

بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: ما فاصله کمی با تیم چهارم جدول داریم و برای کسب سهمیه می‌جنگیم.

حسینی: بردن پرسپولیس عادی شده است/برای کسب سهمیه می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان حسینی بعد از برتری پدیده مقابل سایپا، اظهارداشت: توانستم امروز گل بزنم که با برد تیم ما همراه شد. اولین گل بود که با زحمات همه بازیکنان به ثمر رسید. اوایل بازی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که خدا را شکر می‌کنم 2 تا از موقعیت‌ها به گل منجر شد. ما برای کسب سهمیه می‌جنگیم اما خیلی‌ها گفتند شرایط تیم به گونه‌ای است که کسب سهمیه سخت است اما می‌بینید با تیم چهارم جدول 2 امتیاز فاصله داریم و می‌توانیم برای کسب سهمیه بجنگیم.

بازیکن پدیده درباره ایمکه همزمان با بازی شما، پرسپولیس هم بازی داشت و گل‌گهر را برد، نظرت در این باره چیست، گفت: دوست ندارم کری بخوانم اما بردن پرسپولیس عادی شده است. پرسپولیس تیم باکیفیتی است و فکر می‌کنم شانس اول قهرمانی باشد.

وی درباره اینکه یک نیمه اول خوب و نیمه دوم معمولی داشتید، نیمه دوم چه اتفاقی افتاد؟، خاطرنشان کرد: بازی‌ها بسیار نزدیک است. 4-5 روز پیش بازی داشتیم و 70 دقیقه 10 نفره بودیم. بازی پرفشاری بود و بدن بازیکنان خالی کرده بود. طبیعی بود، 2 گل زده بودیم و نیاز مبرم به برد داشتیم. تیمی که گل می‌زند برای حفظ نتیجه کمی عقب می‌نشیند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول