اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پارسا:مسئولان همزمانی بازی‌ها را رعایت کنند/پیشنهاد تبانی و شرطبندی روی بازیکنان ما تاثیر ندارد

سرپرست تیم استقلال ملاثانی گفت: با توجه به اینکه مسابقات در ساعات شب برگزار می‌شوند، بهتر است تمهیداتی بیندیشند که مسائلی مانند قطع برق در برگزاری خللی ایجاد نکند و همزمانی بازی‌ها رعایت شود.

پارسا:مسئولان همزمانی بازی‌ها را رعایت کنند/پیشنهاد تبانی و شرطبندی روی بازیکنان ما تاثیر ندارد

علی پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی شب گذشته استقلال ملاثانی مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: در این بازی یک امتیاز خوب و حیاتی گرفتیم که برای بقا در لیگ به آن نیاز داشتیم. تنها نکته منفی بازی وقفه‌ای بود که به  علت قطع برق به وجود آمد. حدودا از دقیقه 67 به بعد بود که برق قطع شد و تقریبا 15 دقیقه طول کشید. ما انگیزه زیادی داشتیم اما این اتفاق روند بازی را کند کرد. 

وی در مورد قطع برق ورزشگاه تختی انزلی تصریح کرد: نمی‌دانم اشکال کار فنی بود یا قطعی منطقه‌ای برق بود اما فکر می‌کنم بعد از قطعی از برق اضطراری استفاده کردند. ما در جلسه هماهنگی هم به عوامل برگزاری بازی گفتیم که ممکن است این اتفاق بیفتد، اما اعلام کردند مشکلی پیش نمی‌آید. با این حال عوامل اجرایی مسابقه پس از این اتفاق پیگیری‌های لازم را انجام دادند و برق وصل شد.

پارسا با اشاره به اینکه در هفته‌های آخر لیگ آزادگان، بازی‌ها به دلیل حساسیت‌ بالا همزمان برگزار می‌شوند اما قطع برق، پایان بازی‌ها را دچار تفاوت می‌کند گفت: نتایج بازی‌ها تأثیر مستقیمی روی صعود یا سقوط تیم‌ها دارد. بنابراین از عوامل برگزاری مسابقات انتظار داریم همزمانی مسابقات را رعایت کنند. با توجه به اینکه مسابقات به خاطر گرمای هوا در ساعات شب برگزار می‌شود، بهتر است تمهیداتی بیندیشند که مسائلی مانند قطع برق در برگزاری بازی‌ها خللی ایجاد نکند. زمانبندی قطعی برق در مناطق مشخص است و می‌توانند هماهنگی‌های لازم را انجام بدهند که در آن ساعت و در آن منطقه هنگام برگزاری بازی مشکلی پیش نیاید.

سرپرست تیم استقلال ملاثانی در مورد اینکه آیا این تیم خطر سقوط را احساس می‌کند، اظهار داشت: 4 تیم خطر سقوط را احساس می‌کنند. ما دو بازی پیش رو داریم. در بازی بعدی در ورزشگاه تختی اهواز میزبان آرمان گهر هستیم و بعد از آن هم در بوشهر به مصاف شاهین می‌رویم که بازی برای ما و همینطور خود شاهین بسیار حیاتی است چون این تیم هنوز شانس صعود دارد. جا دارد از نماینده مجلس تشکر کنم که در یکی دو بازی اخیر به ما کمک کرد تا مشکلات رفت و آمد و اسکان تیم حل شود.

پارسا در مورد میزبانی از آرمان گهر در ورزشگاه تختی اهواز با توجه به گرمای هوا و همچنین قطعی برق در این شهر گفت: دمای هوای اهواز در چند روز اخیر بالای 50 درجه بوده است. از رئیس تودیع برق خوزستان تقاضا داریم برای بازی بعدی مقابل آرمان گهر در میزبانی به ما کمک کنند. به هر حال در منطقه خطر هستیم و 3 امتیاز بازی با آرمان گهر تأثیر زیادی روی بقای ما خواهد گذاشت. البته با توجه به تیم خوب و پرانگیزه ای که داریم، این قول را به مردم خوب خوزستان می‌دهم؛ تیم ما سقوط نخواهد کرد.

وی در خصوص بحث داغ تبانی شرط‌بندی در هفته‌های پایانی لیگ دسته یک گفت: قطعا این مسائل در فوتبال ما وجود دارد، اما خدا را شکر ما تیم همدلی داریم و به همین خاطر این قضیه در اطراف تیم ما مطرح نیست و اصلا هم مطرح نبوده، ما همیشه به دنبال فوتبال پاک هستیم. ورزش باید انسان‌ساز باشد. انتظار داریم متخلفان شناسایی شوند و با آن‌ها برخورد قاطعانه کنند. من شنیده‌ام درگاه سایت‌های شرط‌بندی بسته می‌شوند اما تبانی با تیم‌ها وجود دارد.

سرپرست استقلال ملاثانی در مورد اینکه این تیم با تیم‌های حاضر در منطقه خطر هم امتیاز است و ممکن است به همین خاطر پیشنهاداتی جهت باخت عمدی مطرح شود، گفت: این احتمال وجود دارد که برای بازی‌های بعدی پیشنهادی به بازیکنان ما بشود اما می‌دانیم این پیشنهاد‌ روی آن‌ها تأثیری ندارد چون به پاکی بازیکنانمان اطمینان داریم. هر چند که قراردادشان مانند بقیه تیم‌ها آن چنانی نیست اما با غیرت و شرافت در مسابقات حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول