اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سروش رفیعی دوباره پرسپولیسی می‌شود؟

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در فصل نقل و انتقالات شایعه زیاد است اما هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام.

سروش رفیعی دوباره پرسپولیسی می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، سروش رفیعی درباره لیگ امسال عنوان کرد: لیگ خوبی بود و وقتی پرسپولیس با 67 امتیاز قهرمان شد، ما هم در کورس بودیم و شانس داشتیم. این نشان می‌دهد لیگ خوبی بود. به پرسپولیس، هواداران، بازیکنان، کادر فنی و دوستان خوبم تبریک و خدا قوت می‌گویم. از اصحاب رسانه هم تشکر می‌کنم که کمک کردند. امیدوارم فصل آینده با برنامه‌ریزی بهتر و کیفیت بهتر زمین برگزار شود.

بازیکن سپاهان درباره پایان قراردادش با این تیم، خاطرنشان کرد: قرارداد من تمام شده و تا امروز هم بازی داشتیم. شرایط حساسی بود. به همین دلیل، چند روزی نیاز دارم استراحت کنم. به زودی تصمیم می‌گیرم.

رفیعی درباره بازگشتش به پرسپولیس، گفت: فصل نقل و انتقالات است. به همین دلیل صحبت و شایعه زیاد است. تا به امروز نه با کسی صحبتی کرده‌ام و نه می‌خواستم انجام دهم. در کورس قهرمانی بودیم و باید تمرکز می‌کردیم اما تا چند روز آینده تکلیف من مشخص خواهد شد.

وی درباره ماندن ذوب‌آهن در لیگ برتر، یادآور شد: ذوب‌آهن باشگاه ریشه‌دار و خوبی است. خوشحالم که ماند اما برای سایپا و ماشین‌سازی متاسفم و امیدوارم به زودی برگردند. به همشهری‌های عزیزم تبریک می‌گویم که فجر به لیگ برتر بازگشته است. به کارکنان فولادمبارکه و کادر فنی تبریک می‌گویم. فصل خوبی با نویدکیا داشتیم، امیدوارم هواداران سپاهان این تلاش را از ما بپذیرند و امیدوارم فصل آینده بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول