اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

المپیک توکیو| گلایه‌ها و گریه‌‌های خدمتی از عدم رقابت در تفنگ بادی

بانوی تیراندازی کشورمان گفت: تمریناتم در تفنگ بادی بود اما دو هفته قبل مرا در ماده دیگری قرار دادند.

المپیک توکیو| گلایه‌ها و گریه‌‌های خدمتی از عدم رقابت در تفنگ بادی

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، نجمه خدمتی پس از حذف از در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت بانوان اظهار داشت: حتما باید با فشنگ تمرین تا لگد سلاح و وزش باد را کنترل کنیم و در نهایت بهترین عملکرد را داشته باشیم. به خاطر نداشتن تجربه، کارمان سخت شد. با وزش باد کمی شرایط سخت شد به همین دلیل باید از نظر ذهنی خودم را آماده می کردم.

وی در پاسخ به این سوال که این مشکل یعنی همان داستان نداشتن فشنگها باعث شد در عملکردت تاثیر بگذارد، عنوان کرد: اگر متوجه شده باشید سطح رکوردها بالا بود و تمام فینالیستها قدرتمندهایی هستند که هر روز با فشنگ تمرین و در مهد تیراندازی کار خود را دنبال می کنند.کشورهای آمریکا و آلمان نمونه از این دست بودند. از آسیا فکر نمی کنم کسی وارد فینال شده باشد.

ملی پوش تفنگ ایران افزود: خودم ۶ نمره اختلاف داشتم اما تمام تلاشم را کردم و از این بیشتر ناراحت هستم که برخی تیرهایم با بدشانسی از دست رفت. تیرهایم ۹.۹ میخورد که اگر ۱۰ می‌خورد رنکینگم بالاتر می رفت و می توانستم به فینال برسم.

خدمتی تاکید کرد: در کل رشته اصلی من تفنگ بادی است و همه افتخاراتم در این رشته هست. همه مردم در جریان هستند اما به تشخیص فدراسیون دو هفته قبل از اعزام من را در تیم تفنگ بادی قرار ندادند که دلیلش را انتخابی و افت اعلام کردند اما می‌توانستند با توجه به تجربه و افتخارآفرینی که داشتم من را انتخاب کنند.

این بانوی تیرانداز تصریح کرد: من همه تمرکزم روی تفنگ بادی بود. دو هفته قبل از المپیک بهم ریختم ولی امیدوارم روز به روز شرایطم بهتر شود.

وی که بعد از گفتن این جملات به شدت متاثر شده بود گریه کرد و‌ در واکنش به اینکه مردم قدرشناس هستند و نباید گریه کند، با بغض و گریه گفت: ناراحتم چون دوست داشتم برای مردم کشورم مثل همیشه افتخارآفرینی کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول