اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نظمی: پاسخ اتهامات بی‌پایه و اساس را در زمین دادیم/ جایگاه تراکتور خیلی بالاتر از چهارمی است

مدیرعامل تراکتور گفت: در هفته پایانی، شرافت را به معنای واقعی کلمه معنا کردیم و پاسخ اتهامات بی‌پایه و اساس را در زمین دادیم.

نظمی: پاسخ اتهامات بی‌پایه و اساس را در زمین دادیم/ جایگاه تراکتور خیلی بالاتر از چهارمی است

به گزارش خبرگزاری فارس، جمشید نظمی درباره قرار گرفتن تراکتور در رتبه چهارم بیستمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: یک فصل پُر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر با قرار گرفتن در رتبه چهارم، شانس کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان زنده ماند. 

وی افزود: جا دارد از همه بازیکنان، کادر فنی، پزشکی، تدارکات، رسانه، مدیران و پرسنل باشگاه تشکر کنم که در این فصل زحمات زیادی کشیدند. از هواداران سپاسگزارم که با وجود دوری از ورزشگاه، در فضای مجازی به اعضای تیم دلگرمی می‌دادند. 

مدیرعامل تراکتور ادامه داد: می‌دانیم جایگاه واقعی تراکتور و هواداران این تیم خیلی بالاتر از اینهاست. به هر حال امسال یک سری اتفاقات دست به دست هم داد تا تراکتور تنها برای کسب سهمیه بجنگد و امیدوارم در فصل آینده روزهای بهتری را رقم بزنیم.

نظمی با اشاره به حواشی رخ داده پیرامون هفته پایانی لیگ برتر، خاطر نشان کرد: در هفته‌های پایانی که تکلیف تیم‌های بالا و پایین جدول مشخص می‌شود، همواره برخی افراد مسائل مختلفی را بیان می‌کنند. مردم آذربایجان همواره در طول تاریخ به غیرت، سلحشوری و شرافت معروف بودند و نماینده آنها در فوتبال نیز همواره پیرو راه آنهاست.

وی در گفت و گو با سایت تراکتور یادآور شد: تلاش ما این بود که در روزهای گذشته از هرگونه حاشیه دوری کنیم و تمرکزمان فقط روی هفته پایانی لیگ برتر باشد. خدا را شاکریم که در هفته پایانی، شرافت را به معنای واقعی کلمه معنا کردیم و پاسخ اتهامات بی‌پایه و اساس را در زمین مسابقه دادیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول