اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دبیر سابق دوچرخه‌سواری: رشیدی 4 سال آینده فدراسیون را نمی بیند/ چرا قبل از انتخابات در مورد ساختمان نیمه کاره چیزی نگفتند؟

دبیر سابق فدراسیون دوچرخه سواری گفت: رشیدی از رزمی به دوچرخه سواری آمده و اگر بیل زن است، چرا باغچه خودش را بیل نمی‌زند.

دبیر سابق دوچرخه‌سواری: رشیدی 4 سال آینده فدراسیون را نمی بیند/ چرا قبل از انتخابات در مورد ساختمان نیمه کاره چیزی نگفتند؟

محسن سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفته سلگی دبیر سابق را به اجلاس جهانی اعزام نخواهیم کرد، اظهار داشت: سال گذشته برای عضویت در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی از سوی اتحادیه آسیایی نامزد شدم و 26 رأی هم آوردم. بنابراین، دوچرخه سواری آسیا مرا تایید کرده است. حالا رشیدی چه کاره است که می‌گوید سلگی را اعزام نمی‌کنیم. خود او از سوی فدراسیون جهانی تایید نشده که بخواهد در مورد تایید یا عدم تایید من صحبت کند.

* صحبت‌هایش را در مراجع قضایی پیگیری می‌کنم

وی عنوان کرد: رشیدی اگر دلسوز بود، می‌رفت در رشته خودش که رزمی است کار می‌کرد. اگر بیل زن است چرا باغچه خودش را بیل نمی‌زند؟ زمین و زمان دست به دست هم داد تا در دوچرخه سواری توانست 62 درصد آرا را کسب کند. حالا حرف از امین بودن می‌زند.

دبیر سابق فدراسیون دوچرخه سواری عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم رشیدی یک بار اساسنامه فدراسیون ایران و آسیا را بخواند. رشیدی گفته کسی را اعزام می‌کنیم که امین ما باشد. مگر ما چه کاری برخلاف منافع ملی انجام داده‌ایم؟ اگر کسی مدعی این موارد است حتما باید دلیل داشته باشد در غیر این صورت صحبت‌های او را در مراجع قضایی پیگیری می‌کنم.

* رشیدی و دوستان 4 سال آینده فدراسیون را نخواهند دید

سلگی تأکید کرد: رئیس فدراسیون به جای اینکه به این موارد بپردازد، مسأله خود با فدراسیون جهانی را که او را تایید نمی‌کند حل کند. مطمئنا رشیدی و دوستانش 4 سال آینده فدراسیون را نخواهند دید و وزیر ورزش و دولت آینده حتما با این مسائل برخورد می‌کنند. وارد رشته ما شده‌اید و حالا طلبکار هستید؟ اگر آنها کار خلافی از ما دیده بودند، چرا پیگیری نکردند؟

* هرکسی ایمیل می‌زند را به عنوان جاسوس بازداشت کنند

وی در مورد اینکه رشیدی گفته ایمیل‌هایی روزانه از داخل ایران به فدراسیون جهانی ارسال می‌شود، گفت: هر کسی این ایمیل‌ها را ارسال می‌کند، باید از او شکایت کنند. من خودم گفته‌ام دلیلی ندارم اختلافات داخلی به خارج از کشور کشیده شود. اگر کسی از داخل به بیرون اطلاع داد، باید به عنوان جاسوس با او برخورد کنند.

* چرا رشیدی قبل از انتخابات در مورد ساختمان نیمه کاره چیزی نگفت؟

دبیر سابق فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اینکه گفته می‌شود ساختمان نیمه کاره فدراسیون که در زمان شما کلنگش به زمین خورد الان 12 میلیارد برای تکمیلش نیاز است، گفت: فقط 30 درصد از این ساختمان باقی مانده که بین 2 تا 3 میلیارد هزینه دارد. او در ابتدای حضورش گفت که این ساختمان 4 میلیارد بودجه نیاز دارد اما حالا چطور شده در 4 ماه 300 درصد به هزینه‌های آن اضافه می‌کند؟

سلگی در مورد اینکه مهندسی و نقشه کشی این ساختمان هم با مشکلات زیادی روبروست، گفت: آن زمان شرکت توسعه و مهندسان همگی حضور داشتند و تایید کردند و خود رشیدی هم قبل از اینکه به فدراسیون بیاید، مشاور بود. چرا آن زمان این موارد را نگفت؟ این ساختمان 7 ماه است که به همین شکل رها شده و او وقتی هم برای انتخابات ثبت نام کرد به همین شکل بود، حالا چرا این مسائل را مطرح می‌کند؟

* کسب کرسی برای ایران است، نه فرد خاصی

وی در مورد اینکه در اجلاس جهانی شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: 25 روز پیش به فدراسیون نامه زدم که برایم ویزا و بلیت بگیرند چون این کرسی برای دوچرخه سواری ایران خواهد بود و مسأله شخصی نیست. اگر هم نمی‌خواهند، نمی‌روم و یک کرسی مهم برای ایران از دست خواهد رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول