اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ملکیان: احتمال تمدید مطهری ضعیف است/ مظاهری باید بماند تا تعیین تکلیف شود/کار 3 بازیکن در حال نهایی شدن است

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص جلسه امروز ارائه کرد.

ملکیان: احتمال تمدید مطهری ضعیف است/ مظاهری باید بماند تا تعیین تکلیف شود/کار 3 بازیکن در حال نهایی شدن است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اصغر ملکیان در خصوص جلسه امروز در دفتر باشگاه استقلال که با حضور فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی دیگر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص نقل و انتقالات و حضور در لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ای داشتیم و با یکدیگر صحبت کردیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص غیبت احمد مددی و اینکه گفته می‌شود وی مبتلا به کرونا شده، عنوان کرد: او مقداری کسالت دارد و امروز حضور نداشت.

ملکیان در مورد مذاکره با سه بازیکن مدنظر استقلال گفت: مشغول انجام کارهای مربوط به صالح حردانی هستیم، شیمبا و جعفر سلمانی هم کارهایشان در حال نهایی شدن است.

وی در خصوص وضعیت رشید مظاهری اظهار داشت: رشید بازیکن ما است و قرارداد دارد، باید همکاری‌اش را ادامه بدهد تا تعیین تکلیف کنیم. او ممکن است به باشگاه دیگری برود که در این صورت باید مذاکره کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ارسلان مطهری عنوان کرد: اسماعیلی و شجاعیان جدا شدند، مطهری جزو نفراتی است که هنوز تمدید نکرده‌ایم و احتمال تمدید قرارداد او ضعیف است.

ملکیان اضافه کرد: ما زیر بار ارقامی که خواسته بودند نرفتیم، مبنای قرارداد را روی کیفیت عملکرد بازیکنان گذاشتیم. هم سرمربی و هم اعضای هیات مدیره موافق این بودند و قرار شد قراردادهای جدید را به این شکل ببندیم. آنهایی که به استقلال عشق داشتند ماندند، این رویه باید در تمام باشگاه‌ها اتفاق بیفتد تا آنها هم یک خروجی از عملکرد بازیکنان داشته باشند، در غیر این صورت یکطرفه می‌شود. بازیکنی که بر اساس این نوع قرارداد بیاید، عملکردش کیفی‌تر خواهد بود و این مسأله هم به نفع باشگاه و همه به نفع خود بازیکن است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول