اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

قهرمان کشتی فرنگی در المپیک چه درخواستی از وزیر دارد؟

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی در المپیک ابراز امیدواری کرد دغدغه‌های کشتی کمتر شود.

قهرمان کشتی فرنگی در المپیک چه درخواستی از وزیر دارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا گرایی درباره افتتاح کمپ تیم‌های ملی کشتی، عنوان کرد: خدا را شکر امروز این کمپ با نام شهید سلیمانی افتتاح شد. امیدوارم ما هم در شرایط خوب تمرین کنیم و پرچم کشورمان را در مسابقات بالا ببریم. 

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی در المپیک، درباره شرایط برای مسابقات جهانی گفت: تمرینات در حال برگزاری است و شرایط هم خوب است اما نمی‌توان درصد را گفت البته من برای مسابقات جهانی آماده‌ام. 

گرایی درباره اینکه درخواست شما از وزیر ورطش جیست، یادآور شد: بیشتر مدال‌ها در المپیک و بازی‌های آسیایی را کشتی کسب می‌کند. با ورزشی بودن آقای سجادی امیدوارم دغدغه کشتی کمتر شود و ما هم بدون دغدغه کار کنیم. 

وی درباره حریفانش در مسابقات جهانی، خاطرنشان کرد: برنامه من این بود بعد از المپبک در مسابقات جهانی شرکت کنم. برخی کشورها لیست داده‌اند اما تا ۱۰ روز آینده لیست تکمیل می‌شود باید ببینیم چه کسانی در مسابقات جهانی هستند. مردم همه از کشتی توقع دارند امیدوارم این مدال در نروژ هم تکرار شود. 

قهرمان المپیک گفت: من و برادرم ۲ مدال برای المپیک کنار گذاشته بودیم اما با ناداوری علی نتوانست صعود کند امیدوارم در پاریس هر دو طلایی شویم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا همه پاداش‌های خود را دریافت کرده‌اید، یادآور شد: پاداش وزارت هنوز مانده و پرداخت نشده است اما گفته‌اند تا هفته‌ای آینده پرداخت می‌شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول