اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

قاسم‌پور: امیدوارم بهترین کشتی‌ها را در وزن جدید بگیرم

آزادکار کشورمان در وزن ۹۲ کیلوگرم گفت: تلاش من این است در وزن جدید بهترین کشتی‌ها را بگیرم.

قاسم‌پور: امیدوارم بهترین کشتی‌ها را در وزن جدید بگیرم

به گزارش خبرگزاری فارس، کامران قاسم‌پور درباره تمریناتش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، عنوان کرد: در حال حاضر در اردو هستیم و تمرینات را برای مسابقات جهانی پیگیری می‌کنیم. وزنم برای ۹۲ سبک است اما خیلی توجهی به این موضوع نمی‌کنم و تلاش می‌کنم کشتی خودم را بگیرم.

آزادکار کشورمان درباره اینکه به زیرگیری معروف است و خیلی‌ها انتظار دارند کشتی ایرانی را از او در نروژ ببینند، گفت: مردم به من لطف دارند، سعی می‌کنم بهترین کشتی‌ها را در وزن جدید بگیرم و با مدال خوشرنگ جواب عزیزان را بدهم.

قاسم‌پور درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای تغییر وزن دارد، خاطرنشان کرد: همیشه سعی کردم مرحله به مرحله پیش بروم تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.

امیرحسین زارع ملی‌پوش سنگین وزن کشورمان هم گفت: بعد از المپیک استراحت کوتاهی داشتیم، تمرینات را با کادر جدید پیگیری کردیم و امیدوارم بهترین نتایج را در مسابقات جهانی کسب کنیم.

وی که با برنامه دایره طلایی صحبت می‌کرد، درباره اینکه فاصله المپیک و مسابقات جهانی کم بود، چطور خودت را به مسابقات رساندی، یادآور شد: بعد از ورود به اردو تست‌هایی از ما گرفته شد تا ما را بسنجند و بر اساس آن برنامه بدهند. همدلی خوبی بین بچه‌ها برقرار است و امیدوارم در مسابقات جهانی هم به نتایج خوبی برسیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول