اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ماجرای بدهکاری تیم والیبال سایپا چیست؟/ عظیمی: شکایتی به دستمان نرسیده است

تیم والیبال سایپا با وجود بدهی به چند بازیکن فصل گذشته‌اش، از لیگ برتر کنار گذاشته نشد.

ماجرای بدهکاری تیم والیبال سایپا چیست؟/ عظیمی: شکایتی به دستمان نرسیده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ برتر والیبال مردان گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در سال 1400 با حضور 14 تیم از دوم آبان به صورت رفت و برگشت، روزهای یکشنبه و چهارشنبه به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد. مراسم قرعه کشی این لیگ به صورت آنلاین در دفتر رئیس فدراسیون انجام شد. سیدمیلاد تقوی دبیر، شهرام عظیمی سرپرست و نادر انصاری دبیر کمیته مسابقات و رویدادها به صورت حضوری و نمایندگان 14 باشگاه لیگ برتری به صورت آنلاین در این جلسه حضور داشتند.

شهرام عظیمی در ابتدای این جلسه از حمایت های رئیس فدراسیون و هم چنین از باشگاه ها برای همکاری و تعامل سازنده با کمیته رویدادها قدردانی کرد و با بیان اینکه قهرمان لیگ برتر 1400 با تک بازی تعیین خواهد شد، اعلام کرد: این رقابت ها ابتدا به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و پس از مرحله حذفی (پلی آف)، دیدارهای رده بندی و تعیین رده های پنجم تا هشتم نیز برگزار خواهد شد تا جایگاه همه تیم ها مشخص شود. در پایان لیگ نیز دو تیم به دسته یک سقوط می کنند و دو تیم از دسته یک راهی لیگ برتر می شوند.

بعد از اینکه برنامه لیگ برتر مشخص شد، تعدادی از بازیکنان فصل گذشته سایپا نسبت به بدهی‌های این تیم اعتراض کردند. سامان فائزی، علی شفیعی، مصطفی حیدری، امین اسماعیل‌نژاد و ... بازیکنانی هستند که فصل گذشته در این تیم حضور داشتند و اعتقاد دارند که درصدی از مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند و فدراسیون باید طبق قانون این تیم را از لیگ برتر کنار بگذارد.

علی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار داشت: قرعه‌کشی لیگ برتر برگزار شد و تیم سایپا در قرعه کشی حضور پیدا کرد. بازهم حرف آقایان برای گرفتن پول بازیکنان تو خالی و الکی بود. لیگ سال جدید درحال آغاز است. من و چند نفر دیگر از بازیکنان هنوز پول سال گذشته را از سایپا نگرفته‌ایم. مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ که در برنامه‌های مختلف از قرار ندادن تیم‌های بدهکار در جدول مسابقات صحبت می‌کنند، مثل سال‌های قبل بازهم کاری نکردند.

این اظهارات در شرایطی انجام شد که شهرام عظیمی، رئیس سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اینکه چرا سایپا باتوجه به این بدهی‌ها از لیگ کنار گذاشته نشده است، گفت: طبق قوانین و مقررات اگر بازیکنی از باشگاهی شکایت داشته باشد، باید روال قانونی را طی کند؛ نه اینکه بخواهد با انتشار پست، استوری و مصاحبه به هدفش برسد.

وی ادامه داد: روال اینگونه است که باید با مستندات به کمیته انضباطی بیایند و شکایت خود را مطرح کنند تا کارها در چارچوب قانون پیش برود. بدون شک با انتشار استوری و مصاحبه هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد. درمورد تیم سایپا هم باید بگویم که تاکنون هیچ شکایتی به دست ما نرسیده است. هر زمانی که شکایتی با مستندات کافی به دست ما برسد، فدراسیون با قدرت وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول