اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فولاد خوزستان در تدارک جذب یک بازیکن با کیفیت

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت:در حال رایزنی برای جذب بازیکن با کیفیت و در حد و اندازه های فولاد هستیم اما شرایط کار بسیار دشوار است.

فولاد خوزستان در تدارک جذب یک بازیکن با کیفیت

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی با اشاره به وضعیت  ورزشگاه شهدای فولاد اظهار داشت: ورزشگاه ما حدود 30 هزار نفر ظرفیت کلی دارد. می توانیم ادعا کنیم فولاد بهترین ورزشگاه را از همه نظر مانند گیت‌های ورودی، چیدمان صندلی‌ها، مسائل بهداشتی و ... دارد و هیچ دغدغه ای برای حضور تماشاگران نداریم.

مدت‌هاست که شروع به آماده‌سازی خود کرده‌ایم و حس می‌کردیم که هر لحظه ممکن است شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اعلام شود. خوشبختانه همه مسائل لازم را انجام داده‌ایم و آماده هستیم. دلمان برای هواداران تنگ شده است و امیدوارم به زودی آن‌ها را ببینیم.

وی در رابطه با لزوم نگهداری از اماکن ورزشی، گفت: ما ضمن بازدید از زیرساخت های مجموعه با همکارانمان برنامه‌ریزی‌ های لازم را انجام دادیم و خوشبختانه آماده برگزاری بازی ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد از بی توجهی به امکانات ورزشی گفت: کرونا و تعطیلی مسابقات فرصت بسیار خوبی بود تا بتوانیم‌ دستی روی سر و روی اماکن ورزشی بکشیم، اما متاسفانه شاهدیم برخی با بی مسئولیتی و بی توجهی مانند ویروس کرونا رفتار کرده و ورزشگاه‌‌ها را متروکه کردند.

گرشاسبی به موضوع جذب بازیکن هم اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی برای جذب بازیکن با کیفیت و در حد و اندازه های فولاد هستیم اما شرایط کار بسیار دشوار است. متاسفانه پنجره باشگاه زمانی بازشده که تقریباً بازیکن آزاد و باکیفیتی باقی نمانده و نمی خواهیم با بازیکنی که قرارداد دارند وارد مذاکره شویم و باشگاه را به چالش بکشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول