اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

دوپینگ مخفی غول روسی افشا شد/ ستاره والیبال روسیه محروم است!

خبر مثبت شدن تست دوپینگ ستاره تیم ملی والیبال روسیه بعد از چند ماه افشا شد.

دوپینگ مخفی غول روسی افشا شد/ ستاره والیبال روسیه محروم است!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیمیتری موزرسکی، بازیکن کلیدی تیم ملی روسیه به دلیل آسیب‌دیدگی آرنج المپیک توکیو را از دست داد تا دومین المپیک متوالی خود را از دست بدهد. او چهار سال قبل نیز به دلیل آسیب‌دیدگی زانو در المپیک ریو غایب بود؛ او حتی در لیگ ملت‌ها هم زیاد بازی نکرد.

در همان مقطع موزرسکی مدعی شد: از دست دادن المپیک از نظر روحی برایم خیلی است. من خیلی تمرین کرده بودم و دوست داشتم به المپیک بروم. هدفم این بود که عملکرد خوبی در ژاپن داشته باشم. من توانایی‌های خودم را می‌شناسم، ولی این اتفاق افتاد و همه چیز خراب شد. خوشبختانه به عمل جراحی نیازی نیست، اما زمان زیادی طول می‌کشد تا بهبود پیدا کند.

موزرسکی در مورد این موضوع که آیا مصدومیت وی آینده او را در تیم ملی روسیه تحت‌الشعاع قرار داده و ممکن است مسابقات قهرمانی جهان که سال آینده در روسیه برگزار می‌شود را نیز از دست بدهد، گفت: باید ببینیم چه می‌شود. من هنوز در شوک این خبر هستم و حالم خوب نشده است. بنابراین صحبت کردن درباره فردا برایم سخت است.

این بازیکن 32 ساله و بلندقامت عضو تیم سانتوری‌ سانبردز هم هست. این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی شد که غول روسی به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش تا 4 ژانویه 2022 محروم است. این خبر چند ماه پیش قطعی شده بود، اما رسانه‌ها آن را اعلام نکردند. این خبر 5 آوریل 2021 قطعی شده بود و به این ترتیب غول روسی از ماه نوامبر به تمرینات تیم باشگاهی خود اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول