اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الهامی: پرسپولیس با شخصیت و حرفه ای است/فردا تمرکز نداشته باشیم تنبیه می شویم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فردا بازی فیزیکی در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می شود.

الهامی: پرسپولیس با شخصیت و حرفه ای است/فردا تمرکز نداشته باشیم تنبیه می شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و نساجی اظهار داشت: هفته دوم را در پیش داریم و تیم ها کم کم در حال شناخت از یکدیگر هستند.قبل از هرچیز به گل محمدی و پرسپولیسی ها خسته نباشید می گویم. به نظرم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حقش بیش از این بود و می توانست بهتر باشد. مطمئن هستم جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است. تیمی که 5 دوره پیاپی قهرمان شده و دو دوره راهی فینال آسیا شده قطعا تیم خوبی است. آنها فوتبال با برنامه ای بازی می کنند ما هم راهی را ترسیم کردیم که در این راه پرتگاه ها و سختی هایی داریم اما می خواهیم خوشی و با اتحاد از این مسیر عبور کنیم.

وی افزود: فردا بازی فیزیکی  و سخت در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می شود.پرسپولیس تیم با شخصیت و حرفه ای است ولی ما به دنبال این هستیم که همه تیم ها به ما احترام بگذارند و  فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و از بهترین های لیگ امسال باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که امسال هم تیم جوانی دارد و هم بازیکنان با تجربه در آن حضور دارند گفت: شما هر تیمی را که ببینید چند بازیکن مازنی در آنجا حضور دارند. مازندران معدن فوتبال و بازیکنان جوان است و ما هم از فرصت استفاده کردیم و 5-6 بازیکن جوان در اختیار گرفتیم.در کنار اینها نفراتی چون علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی و رضا جعفری را در اختیار داریم. دوست دارم امسال به جای جایگاه و کسب نتایج طوری بازی کنیم که مردم ما را بشناسند و مردم بدانند تیم ما قابلیت های فنی خوبی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول