اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مهاجم پرتغال: صلاح در سطح رونالدو است

مهاجم پرتغالی لیورپول از کیفیت بالای محمد صلاح پرده برداشت و او را هم سطح هم‌وطن خود دانست.

مهاجم پرتغال: صلاح در سطح رونالدو است

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال لیورپول دیداری سخت مقابل وستهام دارد. شاگردان کلوپ امیدوار هستند با درخشش ستاره‌ای مثل محمد صلاح در این بازی به برتری دست یابند و با توجه به تساوی چلسی به صدر نزدیک‌تر شوند.

صلاح در این فصل در 14 بازی 15 گل برای لیورپول به ثمر رسانده و توانسته 6 پاس گل نیز برای دیگر مهاجمان تیم فوتبال لیورپول ساخته پرداخته کند.

او در این فصل نمایشی درخشان از خود به جا گذاشت که بسیاری معتقدند بهترین نمایش ستاره مسلمان در لیورپول در این فصل به ثبت رسیده است.

دیگو ژوتا در خصوص عملکرد صلاح به اسکای اسپورت گفت: او بازیکنی فوق العاده است، سطحی بالا دارد و با تکینک عالی‌اش نشان داده که یکی از بهترین‌ها در دنیاست. او گل‌های زیبایی در این فصل به ثمر رسانده، برخی گل‌ها انفرادی بوده‌اند و این موضوع برای خیلی اهمیت دارد.

وی ادامه داد:‌صلح در برخی بازی‌ها نتیجه مسابقه را رقم زد و به حریفان نشان داد که چقدر خطرناک است. نگران بودن حریفان از حضور او باعث شده تا به ما نیز فضای کافی در میدان داده شود.

ستاره پرتغالی لیورپول گفت: وقتی در تیم ملی بازی می‌کنم و رونالدو را می‌بینم ، به این فکر می‌کنم که چقدر این 2 بازیکن به هم شباهت دارند و هم سطح هم هستند. آنها وقتی در زمین حضور داشته باشند بسیار خطرناک خواهند بود و این موضوع برای من خیلی اهمیت دارد زیرا می‌توانم به کارهای آنها در زمین بیش از پیش دقت کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول