اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

میرجوان: هیچ دریافتی نداشتیم/گفتند امضاها را از وزارت نفت گرفته‌ایم

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از نظر مالی اصلا وضعیت خوبی نداریم و هیچ پولی به ما پرداخت نشده است.

میرجوان: هیچ دریافتی نداشتیم/گفتند امضاها را از وزارت نفت گرفته‌ایم

عماد میرجوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با اینکه کارمان را برای حضور در مسابقات فصل جدید دیر شروع کردیم و تنها یک بازی دوستانه انجام دادیم اما از نظر فنی در این 4 هفته عملکرد خوبی داشتیم. خوب امتیاز جمع کردیم. به جز یک باخت مقابل سپاهان، دو مساوی و یک برد به دست آوردیم که فکر نمی‌کنم شروع بدی برای ما با توجه به شرایطی که داشتیم باشد.

مهاجم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: اما از نظر مالی اصلا وضعیت خوبی نداریم. تاکنون هیچ دریافتی نداشتیم و این قطعا روی روحیه تیم تاثیر می‌گذارد. مسئولان باشگاه قول داده‌اند در این مدت تعطیلات لیگ برتر مشکل مالی را برطرف کنند. برخی از بازیکنان به خاطر این شرایط جدا شدند. هنوز صحبتی در مورد زمان پرداختی‌ها نشده، امروز به تمرین می‌رویم تا ببینیم چه می‌شود. امیدواریم باشگاه به تعهدات خودش عمل کند.

وی در مورد اینکه آیا ادامه این شرایط ممکن است به اعتراض دسته جمعی بازیکنان و تصمیماتی مانند اعتصاب منجر شود، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. سرمربی تیم مهلت 72ساعته داده بود که آن هم تمام شده است. فعلا صحبتی در این مورد نشده، باید به تمرین برویم و ببینیم چه می‌شود. به ما اعلام شده که امضاهای لازم را از وزارت نفت گرفته‌اند. به این ترتیب منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. همانطور که گفتم از لحاظ فنی خوب بودیم و امیدوارم شرایطمان از نظر مالی هم درست شود. ما فوتبالیست هستیم و درآمدمان فقط از همین راه است.

میرجوان در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی (ورزشگاه خانگی نفت مسجدسلیمان) عنوان کرد: شرایط زمین خوب شده، در بازی مقابل فولاد خوزستان بد نبود. قرار است در این دو هفته که تهران تمرین می‌کنیم، روی زمین کار کنند تا به شرایط بهتری برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول