اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دقیقی: می‌خواهیم در ورزشگاه انقلاب کرج بازی کنیم/نگران روحیه فلاح هستیم

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: کادرفنی ما از زمین ورزشگاه شهدای شهرقدس رضایت ندارد و به همین دلیل می‌خواهیم در ورزشگاه انقلاب کرج بازی کنیم.

دقیقی:  می‌خواهیم در ورزشگاه انقلاب کرج بازی کنیم/نگران روحیه فلاح هستیم

سعید دقیقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره احتمال برگزاری دیدار معوقه پیکان و ذوب آهن در ورزشگاه انقلاب کرج اظهار داشت: کادرفنی ما از کیفیت زمین ورزشگاه شهدای شهرقدس رضایت ندارد و نظرش این بود پس از دیدار با هوادار بازی‌های ما هم در در ورزشگاه انقلاب کرج انجام شود. به همین دلیل مشغول رایزنی هستیم تا دیدارمان با ذوب آهن در این ورزشگاه برگزار شود.

وی در مورد وضعیت تیم پیکان برای این مسابقه توضیح داد: شرایط خوبی داریم و بچه‌ها با توجه به دو برد اخیر، اعتماد به نفس خوبی‌ کسب کرده اند. اشراف اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه روی اصول مدیریت و کارهای فنی به پیکان کمک زیادی کرده است. در حوزه فنی هم مجتبی حسینی جزو مربیان بادانش و باتجربه فوتبال ما است که به هر تیمی رفته توانمندی‌هایش را ثابت کرده است. از عملکرد بسیار خوب حسینی و کادرش رضایت کامل داریم.

مدیر تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: شاید پیکان از لحاظ هزینه جزو 3-2 تیم پایین جدول باشد و از لحاظ بودجه در کمترین حد هستیم اما جوانان باانگیزه‌ای داریم و نه تنها در فوتبال بلکه در سایر رشته‌ها مثل فوتسال بانوان، والیبال بانوان و آقایان، ورزش کارگری و توسعه زیرساخت کارهای مثبتی در پیکان انجام می‌شود. در حوزه آکادمی هم کارهای پررنگی انجام می‌دهیم. خیلی از بازیکنان ما از آکادمی پیکان رشده کرده و بالا آمده‌اند. جوانانی هم که از سایر باشگاه‌ها به تیم ما اضافه شده‌اند فوق‌العاده باانگیزه و توانمند هستند.

دقیقی در مورد شانس صدرنشینی پیکان در صورت برتری برابر ذوب آهن گفت: نگاه کوتاه مدت نداریم بلکه هدف ابتدایی ما تثبیت خودمان در جدول و کسب جایگاهی در خور شأن مجموعه ایران خودرو است. در ادامه به سمت اهداف بلند مدت می‌رویم و می خواهیم پیکان را دارای ساختار و برنامه در تمام رشته‌ها معرفی کنیم. قصد داریم ثابت کنیم همه جا هزینه کردن مهم نیست بلکه باید ساختار مناسبی داشت. بازی به بازی کار خود را بررسی کرده و نگاه کوتاه مدت ما این است در هر دیدار بهترین نتیجه را به دست آوریم.

وی در خصوص تقابل با مهدی تارتار، سرمربی فصل گذشته پیکان در دیدار با ذوب‌‌آهن گفت: تارتار جزو مربیان جوان، دارای تجربه و توانمند  فوتبال ما است که برای پیکان زحمات زیادی کشید اما ما با ذو‌ب‌آهن ساختارمند بازی داریم و هدف‌مان نتیجه گیری مقابل این تیم است.

مدیر  پیکان درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان امید این تیم که به دلیل سرماخوردگی نتوانستند در ترکیب ثابت بازی با تراکتور به زمین بروند، گفت: خوشبختانه محبی و سامان فلاح از لحاظ جسمانی مشکل خاصی ندارند اما متاسفانه درگذشت مادر فلاح، سبب شده وی از لحاظ روحی شرایط مناسبی نداشته باشد و این موضوع نگران کننده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول