اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

برنامه کلوپ برای جام ملت‌های آفریقا / چه کسی جانشین صلاح و مانه می‌شود؟

باشگاه لیورپول تصمیم گرفته وینگر ویارئال را برای جانشینی صلاح و مانه خریداری کند.

برنامه کلوپ برای جام ملت‌های آفریقا / چه کسی جانشین صلاح و مانه می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، جام ملت‌های آفریقا قرار است در ژانویه 2022 (دی ماه) برگزار شود که این مسئله باعث دردسر بسیاری از تیم‌ها و مخصوصا لیورپول خواهد شد. 

لیورپول ستارگان بزرگی از قاره آفریقا مثل محمد صلاح و سادیو مانه دارد و باید تصمیم بگیرد که چه کسانی را در این مدت جانشین آنها کند.

جام ملت‌های آفریقا از تاریخ 9 ژانویه 2022 تا 6 فوریه 2022 ( 19 دی تا 17 بهمن) در کامرون با حضور 24 تیم برگزار خواهد شد. دوره قبلی که در سال گذشته برگزار شد با قهرمانی الجزایر و نایب قهرمانی سنگال به پایان رسید. در آن دوره نیز یورگن مجبور شد این 2 ستاره خود را نیز از دست بدهد و از بازیکنان دیگر به جای آنها استفاده کند. 


صلاح در تیم ملی مصر با هدایت کی‌روش با تیم‌های نیجریه، سودان و گینه بیسائو هم‌گروه است

نبی کیتا نیز که در این فصل عملکردی عالی از خود به نمایش گذاشته نیز باید به تیم ملی گینه سفر کند و در تیم کلوپ، او نیز حضور نخواهد داشت.

فابریزیو رومانو در آخرین خبر خود گفت که یورگن کلوپ نمی‌خواهد مشکل فصل گذشته برایش به وجود آید و می‌خواهد یک گزینه در زمستان برای جانشینی صلاح و مانه خریداری کند. لیورپول قصد دارد در پنجره زمستانی به همین علت برای جذب «آرنات دانجوما»، وینگر ویارئال تلاش کند. 

این بازیکن متولد نیجریه است ولی در تیم ملی هلند بازی می‌کند و توانسته 3 بازی ملی نیز به ثبت رساند. دانجوما تابستان امسال از بورنموث انگلیس (دسته اول) راهی ویارئال شد و توانست عملکردی عالی از خود به ثبت رساند. او در 10 بازی این فصل توانسته 5 گل به ثمر رساند و به مهره بزرگ امری در این تیم نام گیرد. 

هنوز رقم پیشنهادی برای این بازیکن در رسانه‌ها اعلام نشده ولی ترانسفرمارکت ارزش او را 25 میلیون یورو تخمین زده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول