اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کربکندی: لبنان روی اشتباه محاسباتی بیرانوند به گل رسید/ بازی با سوریه هم سخت است

کارشناس فوتبال گفت:حریف فقط یک موقعیت گلزنی داشت که روی اشتباه محاسباتی بیرانوند به دست آمد.

کربکندی: لبنان روی اشتباه محاسباتی بیرانوند به گل رسید/ بازی با سوریه هم سخت است

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برد 2 بر یک تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: از قبل قابل پیش بینی بود که لبنان در خانه‌اش بازی بسته و با دفاع منسجمی را ارائه کند. وقتی روی یک اتفاق به گل رسیدند هم تلاش کردند با اتلاف وقت و تمارض شکل بازی را بهم بزنند. حریف بدون داشتن موقعیت به ما گل زد که آن هم روی یک توپ بلندی بود که بیرانوند تصور کرد توپ به خارج از زمین رفته است. مهاجم لبنان هم در کمال خونسردی گل لبنان را زد. البته در این صحنه بیرانوند خیلی زود به زمین افتاد.

وی افزود: در نیمه اول مسابقه مدام از کناره‌ها روی دروازه حریف سانتر می‌کردیم که هیچ کدام از این ارسال‌ها سودی برای ما نداشت. تجمع مدافعان حریف در محوطه جریمه باعث شد که آنها تمام توپ‌های ارسالی را دفع کنند. در واقع در بازی هوایی برتری نسبت به حریف نداشتیم اما زمانی که توپ را روی زمین آوردیم و از عمق دفاع به حریف حمله کردیم گل اول را زدیم. در آن صحنه مدافعان لبنان اولین اشتباه خود را انجام دادند و سردار آزمون گل اول را به ثمر رساند. در ادامه حریف و شاید حتی خود ما تصور نمی‌کردیم که گل دوم را هم بزنیم اما روی حرکت پا به توپ وحید امیری و یک و دویی که او انجام داد توانستیم خلق موقعیت کنیم که ضربه اول را آزمون زد و بعد از برخورد به مدافعان توپ برگشتی را احمد نوراللهی به گل دوم تیم ملی بدل کرد. 

کربکندی تصریح کرد: حریف فقط یک موقعیت گلزنی داشت که روی اشتباه محاسباتی بیرانوند به دست آمد. در مجموع تیم برتر مسابقه بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم. زمانی که حریف دفاع فشرده ای دارد یکی از راه‌های گلزنی شوتزنی است اما تمام شوت‌های ما به مدافعان پرتعداد لبنان برخورد کرد و خوشبختانه در آخرین ثانیه‌های بازی به گل برتری رسیدیم.

این کارشناس فوتبال در مورد بازی روز سه‌شنبه با سوریه گفت: این مسابقه هم می‌تواند خیلی سخت باشد. سوریه هم مثل لبنان انگیزه‌های زیادی برای بازی مقابل تیم ملی کشورمان دارد. سوریه هم احتمالا مثل لبنان با نفرات زیادی دفاع خواهد کرد و ما مقابل چنین تیم‌هایی به مشکل می خوریم و سخت می‌توانیم از دفاع منسجم و فشرده حریف عبور کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول