اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بلیت بازی پرسپولیس و نفت آبادان تخفیف خورد

با دستور سرپرست باشگاه پرسپولیس، برای فروش بلیت‌های بازی این تیم و صنعت نفت آبادان که امروز انجام خواهد شد، تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته شد.

بلیت بازی پرسپولیس و نفت آبادان تخفیف خورد

به گزارش خبرگزاری فارس، با دستور سید مجید صدری، این باشگاه به نشانه قدردانی از هواداران به جهت مشارکت‌ در طرح‌هایی چون فروش بلیت مجازی که پیش از این اتفاق افتاد و به ویژه عضویت هواداری در اپلیکیشن مورد نظر این باشگاه، تخفیف 30 درصدی را برای خرید بلیت بازی پرسپولیس و صنعت نفت ‌آبادان در نظر گرفته است.

برای این بازی با توجه به بسته بودن درب غربی و همچنین با نظر مسوولان امر، تنها سکوهای روبه‌روی جایگاه و کنار جایگاه برای استقرار تماشاگران در نظر گرفته شده است. به این ترتیب فقط فروش بلیت‌ها 80 هزار و 50 هزار تومانی فعال خواهد بود که بعد از انتخاب از سوی کاربران، در هنگام محاسبه هزینه، تخفیف 30 درصدی تعلق خواهد گرفت.

فقط نفراتی باید برای خرید بلیت اقدام کنند که کد ملی آن‌ها در سامانه وزارت بهداشت به عنوان دریافت کنندگان هر دو دوز واکسن ثبت شده است و 15 روز هم از تزریق دوز دوم واکسن گذشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول