اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

میثاقیان:داور بازی هم قضاوت محکمی نداشت/ نگران شرایط تیم نیستم چون تا رده هشتم صعود می کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما باختیم و مقصر شکست من هستم، به تراکتور تبریک می‌گویم.

میثاقیان:داور بازی هم قضاوت محکمی نداشت/ نگران شرایط تیم نیستم چون تا رده هشتم صعود می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر میثاقیان پس از دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و تراکتور در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: امروز خیلی داد زدم و صدایم سخت در می‌آید. خیلی خوشحالم در شهری که تمام زندگی‌ام در آن است حضور دارم. با تیم شهرداری تبریز 38 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشتیم و قهرمان شدم و یک رکورد جهانی را ثبت کردیم. تبریز یکی از علایق من است، اما زمین بازی امروز استاندارد نبود. رختکن‌ها تنها 2 متر از هم فاصله دارد و باید از تونلی رد شویم که ممکن است مشکلاتی بین بازیکنان ایجاد شود.

وی ادامه داد: در بازی تنش‌هایی ایجاد می‌شود و به راهرو کشیده می‌شود. بازیکن تراکتور خیلی بد بازیکن تیم ما را تنبیه کرد و من این صحنه را دیدم. خیلی غصه خوردم، چون با این سن و سال چنین صحنه‌هایی را خیلی کم دیده بودم. فکر می‌کنم باشگاه و فدراسیون باید این بازیکن را جریمه کنند. من به زحمت و با تجربه‌ام توانستم این تنش را جمع کنم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما به مراتب بهتر از حریف بازی کردیم  و فرصت‌های زیادی داشتیم. گلی خوردیم که اصلاً حق‌مان نبود. داور بازی هم فکر می‌کنم قضاوت محکمی نداشت. شاید من نباید درمورد داوری صحبت کنم، اما در صحنه‌ای که گل خوردیم بازیکن حریف باید توپ را به بیرون می‌زد، چون بازیکن ما روی زمین افتاده بود. به هر حال ما باختیم و مقصر شکست من هستم. به تیم تراکتور و مردم تبریز تبریک می‌گویم.

وی افزود: فوتبال همین است و یک تیم باید برنده شود و تیمی هم بازنده می‌شود. ما مشکلات زیادی داریم. مالک، مدیر، شهرخودرو و پدیده همگی برای ما مشکل هستند و این مشکلات هر روز ادامه دارد. همه دیدند که ما چه تیم قوی و خوبی داریم و همه بازیکنان جنگنده هستند. تمام عضلات بازیکنانم پر از خون است و از آنها تشکر می‌کنم. شک ندارم این تیم روز به روز بهتر خواهد شد. نگران این نیستم که شرایط بدی در جدول رده‌بندی داریم، چون می‌دانم تا رده هفتم یا هشتم صعود خواهیم کرد. مالک باشگاه در تلاش است تا مشکلات را بین هیأت فوتبال و باشگاه برطرف شود تا روز به روز بهتر شویم.

میثاقیان در مورد اعتراضش به داوری عنوان کرد: من اعتقاد داشتم که روی بازیکن ما خطا شده بود و کمک داور باید آن را اعلام می‌کرد. هر دو تیم به برخی تصمیمات اعتراض داشتند. قضاوت این مسابقات سخت است و باید داور محکم‌تری انتخاب شود.

وی در مورد سبک بازی تیمش و پرس بازیکنانش از بالا خاطرنشان کرد: مربیان ما تیم حریف را انالیز کرده بودند. ما عاشق پرس هستم و تیم ما تازه راه افتاده است. تیم حریف را می‌شناختیم و به همین دلیل با این سبک بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد احتمال تقویت تیمش، گفت: تیم ما به دلیل اتفاقاتی که اول فصل برایش رخ داد دچار این شرایط شده است. شک نکنید همین تیم با همین نفرات به حق امام رضا (ع) جز هفت یا هشت تیم برتر لیگ امسال خواهد بود. ما تا نیم فصل 12 - 13 امتیاز بگیریم شرایط‌مان خوب خواهد شد و در نیم فصل دوم ممکن است تیم را تقویت کنیم. شک ندارم تیم ما روزهای خوبی خواهد داشت.

وی افزود: امروز باید برنده می‌شدیم و اینقدر ناراحت هستم که بغض گلویم را گرفته است. اگر بتوانم گریه هم می‌کنم که واقعاً گریه هم دارد. تیم ما بسیار زحمت کشید و بازیکنان فداکاری کردند و دلم برای آنها می‌سوزد. می‌دانم که بازیکنان امروز واقعاً جنگیدند و بغض گلویم را گرفته است.

میثاقیان درخصوص انحلال تیم شهردرای تبریز، عنوان کرد: من با این تیم 38 بازی را نباختم. 12 بازی دوستانه هم داشتم که آنها را هم نباختم. همه خاطرات آن تیم در ذهنم هست و با مرور آنها لذت می‌برم.
انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول