اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پایان نافرجام پرسپولیس و آرفی/ نونهالان بدون سرمربی شدند

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سرمربی نونهالان این تیم دیگر همکاری با این باشگاه ندارد.

پایان نافرجام پرسپولیس و آرفی/ نونهالان بدون سرمربی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق اعلام محسن خلیلی، مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با استعفای اشپیتیم آرفی، مشاور آکادمی در امور فوتبال پایه و همچنین پویان فیال و بابک جعفری، از کادرفنی تیم نونهالان موافقت شد.

آرفی که همزمان با تیم نونهالان نیز همکاری فنی داشت، پس از بازی اخیر تیم نونهالان از کلیه مسئولیت‌های خود در آکادمی و تیم‌ نونهالان استعفاء داد. سرمربی نونهالان پرسپولیس به زودی معرفی خواهد شد.

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس در شرایطی از استعفای اشپیتیم آرفی و موافقت با استعفای وی خبر داده که ظاهرا درگیری اخیر این مربی در تمرین تیم امید باشگاه نقشی پررنگ در این موضوع داشته است.

همچنین نونهالان پرسپولیس با هدایت این مربی خارجی که به دلیل ارتباط خوبش با محسن خلیلی به سرمربیگری این تیم رسید، نتایج فوق‌العاده ضعیفی کسب کردند تا جایی که تا پایان هفته دهم لیگ برتر تهران با 7 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند. 

خبرگزاری فارس مدتی قبل در گزارشی به تشریح نا بسامانی‌های تیم‌های آکادمی پرسپولیس پرداخت(اینجا بخوانید) اتفاقی که درباره آرفی رخ داده بخشی از مشکلات موجود در این تیم‌ها است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول