اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرپرست شمس آذر:مسئولان باشگاه از حضور در فوتبال پشیمان هستند/چرا کمیته انضباطی رای 3 برصفر داد؟

سرپرست تیم شمس آذر قزوین گفت: وقتی 10 ساعت مانده به مسابقه نمی‌دانستیم قرارداد بازیکنان را باید در تهران ثبت کنیم یا قزوین، چرا باید رای کیمته انضباطی 3 بر صفر اعلام شود؟

سرپرست شمس آذر:مسئولان باشگاه از حضور در فوتبال پشیمان هستند/چرا کمیته انضباطی رای 3 برصفر داد؟

مصیب چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط شمس آذر پیش از انجام بازی هفته دهم مقابل سایپا اظهار داشت: خداراشکر تیم شرایط خوبی دارد و آماده این بازی هستیم. تنها چند مصدوم داریم که امیدواریم هرچه زودتر شرایط بازی را پیدا کنند.

وی افزود: تنها ناراحتی ما از داوری مسابقات است. نمی‌گوییم داوری‌ها عمدی است اما شما صحنه‌ها را ببینید. به عنوان مثال در بازی با خیبر، ماشین سازی و پارس جنوبی ضرر کردیم و کارشناسان هم تایید کردند. مدام هم شعار می‌دهند که فوتبال برای پیشرفت باید به سمت بخش خصوصی برود. مسئولان باشگاه می‌گویند از اینکه وارد فوتبال شدیم پشیمان هستیم! 

سرپرست شمس آذر در مورد اینکه آیا رتبه این تیم نگران کننده نیست، گفت: قبول دارم که این رتبه نگران کننده است. در چند هفته اول شرایط خوبی نداشتیم اما رفته رفته تیم شکل گرفت. سال اولی است که امتیاز خریدیم و در مسابقات لیگ یک شرکت کردیم. صعود نداشتیم و فقط بازیکنانی را جذب کردیم. هماهنگ شدن آن‌ها با هم نیاز به زمان دارد اما خداراشکر اکنون شرایط بهتر شده و به ادامه مسابقات امیدوار هستیم.

چگینی در خصوص تعیین تکلیف بازی لغو شده هفته اول مقابل مس کرمان عنوان کرد: کمیته انضباطی رای به 3 بر صفر شدن بازی داد اما 5شنبه هفته گذشته پرونده را به کمیته استیناف بردیم که گفتند حدود 10روز دیگر رای اعلام می‌شود. وقتی ما 10 ساعت مانده به مسابقه نمی‌دانستیم قرارداد بازیکنان را باید در تهران ثبت کنیم یا قزوین، چرا باید سه بر صفر شود؟ خودشان هم می‌دانستند که چه مشکلاتی وجود داشت. به ما گفتند بازی اول را با شناسه فردی بازی کنید و اشکالی ندارد اما روز بازی گفتند باید قراردادها را ثبت کنید. امیدواریم که در کمیته استیناف به این مسائل توجه شود.

وی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: روز قرعه کشی وعده دادند که به زودی این مشکل برطرف می‌شود اما الان هفته دهم هستیم و هنوز اتفاقی نیفتاده است. ما ورزشگاه خوبی داریم که می‌توانم بگویم حداقل جزو 4-5 ورزشگاه اول لیگ یک است. فوتبال بدون تماشاگر لذت و جذابیت ندارد. می ‌توانند برنامه ریزی کنند که مثلا در ورزشگاه 15هزار نفری ما از 10یا20درصد گنجایش استفاده شود و تماشاگران با رعایت پروتکل ها و کارت واکسن حاضر شوند. نمی‌دانم چرا این مساله طولانی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول