اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس فدراسیون کوهنوردی: برای طلای المپیک 5 میلیارد هزینه کنیم، ارزش دارد/ پتانسیل کوهنوردی زیاد است

رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: مدال طلای المپیک و بازی‌های آسیایی ارزش این را دارد که 4، 5 میلیارد برای تکمیل سالن رضا علیپور هزینه کنیم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی: برای طلای المپیک 5 میلیارد هزینه کنیم، ارزش دارد/ پتانسیل کوهنوردی زیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا زارعی پس از اینکه با کسب 38 رای برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون کوهنوردی ماند، اظهار داشت: از رای و اعتماد اعضای مجمع تشکر می‌کنم. فدراسیون کوهنوردی پتانسیل زیادی دارد. سنگ‌نوردی وارد المپیک شده و یخ نوردی هم در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی است. بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و رویکرد ما باید به گونه ای باشد که کوهنوردی خودنمایی کند. در حال حاضر نسل جوان امروز ورزش‌های پرهیجان را می‌طلبد و دیدید که توجه زیادی به سنگ نوردی در المپیک توکیو شد. باید به سمتی برویم که جامعه کوهنوردی علاوه بر رسیدن به خواسته‌های خود که صعودهای مقتدر است، در زمینه آموزش هم به خوبی عمل کنند و  در کنار فدراسیون باشند.

*طلای المپیک ارزش 4،5 میلیاد هزینه را دارد

وی در خصوص اینکه رضا علیپور گفته است سالن برای تمرین نداریم، عنوان کرد: ساخت سالن از وظایف  هیات‌های استانی، شرکت توسعه  و تجهیز و وزارت ورزش است. حق این قهرمان بود و باید 4 سال قبل سالن تکمیل می‌شد.  فکر می‌کنم مدال طلای المپیک و بازی‌های آسیایی ارزش این را دارد که 4، 5 میلیارد برای تکمیل سالن او هزینه کنیم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی در پاسخ به این سوال که آیا از  برنامه‌های سایر نامزدها  استفاه می‌کند، یا خیر گفت: یقینا بخشی از برنامه‌هایی که ارائه شد، مشترک بوده و بر اساس عملکرد 8 سال فدراسیون تهیه شده است. هر چیزی که جامع و کامل باشد فدراسیون به آن عمل خواهد کرد.

*فدراسیون تخصصی مثل کوهنوردی را باید کوهنوردان اداره کنند

زارعی در مورد استقبال کم نامزدها در انتخابات کوهنوردی گفت: کوهنوردی به منابع مالی نیاز دارد و حوادث آن هم زیاد است. مهمترین فعالیت‌های فدراسیون در کنار کسب منابع مالی، آموزش برای کاهش حوادث ورزشی است. فدراسیون‌های تخصصی باید توسط اعضای آن رشته اداره شوند. سابقه نشان داده که این فدراسیون را باید کوهنواردان و ورزش‌های صعودی اداره کنند.

وی ادامه داد: در 8 سال گذشته توسعه ورزش قهرمانی مهمترین راهبرد وزارت ورزش برای فدراسیون است، اما فعالیت تشکیلاتی باشگاه‌ها نکته خوبی است که طی سال های گذشته اتفاق افتاده و باید ادامه داشته باشد. از سوی دیگر پیشگیری از حوادث‌، کمک به هیات‌ها، راهکار برای کسب منابع مالی جزو اهدافی است که باید دنبال شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول