اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

نمایش خوب قدوس مقابل شاگردان جرارد + تصاویر

قدوس در 36 دقیقه حضور در بازی مقابل استون ویلا نمایش مثبتی از خود نشان داد و روی گل اثرگذار بود.

نمایش خوب قدوس مقابل شاگردان جرارد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، برنتفورد مقابل استون ویلا به برتری 2 بر یک رسید و توانست پس از 3 بازی به یک برد دست پیدا کند. 

در این مسابقه سامان قدوس به مانند بازی‌های قبل از روی نیمکت کار را آغاز کرد ولی در دقیقه 54 جانشین «سرجی کنوس» شد. او دوباره در پست وینگ‌بک چپ برای برنتفورد بازی کرد و از زمان حضورش میزان حملات تیم برنتفورد را افزایش داد.

قدوس با اینکه گل نزد و پاس گل نداد ولی در به ثمر رسیدن گل دوم و پیروزی بخش برنتفورد تاثیرگذار بود و توانست حمله را از سمت چپ ساخته و پرداخته کند. ستاره کشورمان از سوی سایت سوفااسکور نمره متوسط 6.8 را گرفت ولی جزو بازیکنان خوب برنتفورد نام گرفت. او در دقیقه 56 نیز یک پاس بیرون پای زیبا داد ولی به گل بدل نشد.

ستاره ایرانی 21 پاس داد که 15 پاس به مقصد رسید و توانست آمار 71 درصدی دقت پاس را به ثبت رساند. او در 50 درصد نبردهای تن به تن موفق ظاهر شد و توانست در 36 دقیقه حضور خود نقش مثبتی در تیم ایفا کند. قدوس با اینکه گل نزد و پاس گل نداد ولی در به ثمر رسیدن گل دوم و پیروزی بخش برنتفورد تاثیرگذار بود و توانست حمله را از سمت چپ ساخته و پرداخته کند. ستاره کشورمان از سوی سایت سوفااسکور نمره متوسط 6.8 را گرفت ولی جزو بازیکنان خوب برنتفورد نام گرفت. 

قدوس در پست وینگ‌بک چپ در تیم برنتفورد و اندیشه‌های توماس فرنک جا پیدا کرده و انتظار می‌رود در بازی‌های آینده بتواند بیشتر در ترکیب قرار گیرد. این تیم اکنون با 23 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته و فاصله خوبی با 3 تیم‌ قعرجدولی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول