اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

انتقاد تند از سبک بازی منچستریونایتد؛ بیشتر شبیه یک جوک است

پس از شکست شیاطین سرخ در مقابل ولورهمپتون انتقادات از نمایش و سبک بازی این تیم به اوج رسید.

انتقاد تند از سبک بازی منچستریونایتد؛ بیشتر شبیه یک جوک است

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته منچستریونایتد پس از 42 سال مقابل ولورهمپتون در ورزشگاه اولدترافورد شکست خورد و بیش از هر چیزی سبک بازی این تیم مورد انتقاد شدید کارشناسان فوتبال قرار گرفت.

لوک شاو، بازیکن منچستریونایتد نیز پس از بازی از سبک تیم انتقاد کرد و گفت: من در کنار هم اصلا خوب نیستیم. شما وقتی به کیفیت ترکیب نگاه می‌کنید، می‌بینید چقدر این تیم کیفیت فردی خوبی دارد ولی همه چیز توانایی انفرادی نیست و مشکل از جایی دیگر است.

پل اسکولز، ستاره اسبق شیاطین سرخ در فضای مجازی نمایش منچستریونایتد یک «اتفاق مسخره و خنده‌دار» نامید و نوشت: بیشتر شبیه یک جوک است.

پیرس مورگان، خبرنگار مشهور طرفدار آرسنال با کنایه از رانگنیک انتقاد کرد و گفت: رالف یک مربی تلاشگر و یک معجزه‌گر است. او منچستریونایتد را توانسته بدتر کند. وی ادامه داد: آنها باید کونته را می‌آوردند و شانس حضور او را نیز داشتند ولی باشگاه با یک تصمیم دیوانه‌وار یک مربی کوچک را به تیم آورد.

گری نویل، ستاره اسبق یونایتد و کارشناس اسکای اسپورت در توییتی نوشت: این تیم خوب نیست. این وضعیت اصلا مناسب نیست.

طرفداران منچستریونایتد نیز نارضایتی خود را از کیفیت تیم ابراز کردند و در فضای مجازی نوشتند: اگر ما شانس داشته باشیم، فصل آینده، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا که هیچ، در لیگ کنفرانس اروپا بازی خواهیم کرد.

یک طرفدار دیگر نوشت: به عنوان فردی 32 ساله که با عصر منچستریونایتد بزرگ شده، نمایش این تیم دیوانه‌کننده است و با خودم فکر می‌کنم چطور می‌شود یک تیم در دوران پسا فرگی تا این حد ضعیف عمل کند.

منچستریونایتد تا هفته بیست و یکم در اولدترافورد که روزگاری جهنم تیم‌های حریف بود، 5 بار شکست خورده است. این در حالی است که در سال 2019 ، یونایتد تنها 2 بار در اولدترافورد تن به شکست داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول