اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اظهارات تاثیرگذار اریکسن پس از سکته قلبی یورو 2020 +فیلم

کریستین اریکسن برای اولین بار مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و از رویا و شرایط جسمانی خود صحبت کرد.

اظهارات تاثیرگذار اریکسن پس از سکته قلبی یورو 2020 +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستین اریکسن که به چهره برتر یورو 2020 لقب گرفت، هنوز نتوانسته به دنیای فوتبال بازگردد و بسیاری معتقدند که دوران فوتبالی او به پایان رسیده است. البته خود اریکسن این نظر را ندارد و می‌خواهد به آرزوی بزرگ خود دست پیدا کند.

پس از اتفاق تلخ یورو 2020 و به زمین افتادن اریکسن، این بازیکن برای اولین بار مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و از آرزوی بزرگ و شرایط جسمانی خود صحبت کرد.

او در مصاحبه با تلویزیون دانمارک گفت: هدف من این است که در جام جهانی قطر بازی کنم. من می‌خواهم در تیم ملی بازی کنم و این یک آرزوی بزرگ برای من است. من آرزو دارم که به دنیای فوتبال بازگردم و مطمئن هستم که این اتفاق رخ خواهد داد.

اریکسن ادامه داد: از نظر جسمانی، اوضاع خوبی دارم و آماده بازی کردن هستم. من می‌خواهم دوباره فوتبال بازی کنم و اثبات کنم که در همان کیفیت سابق خودم می‌توانم بازی کنم.

وی اظهار داشت: تیم ملی برایم بسیار اهمیت دارد. من می‌خواهم در جام جهانی برای کشورم بازی کنم. این رویای من است که به ترکیب تیم ملی دانمارک دوباره اضافه شوم و در ورزشگاه «پارکن» دوباره بیایستیم و آن اتفاق را از ذهن‌ها پاک کنم. من اثبات خواهم کرد که می‌توانم دوباره به تیم ملی راه پیدا کنم و الان همه چیز در دست مربی است تا سطح من را ارزیابی کنم.

اریکسن گفت: برایم بسیار لذت بخش بود که مردم این گونه پیام محبت آمیز برایم فرستادند. نامه نوشتند و گل برایم فرستادند. این اتفاقات تاثیر زیادی روی من و خانواده‌ام گذاشت.

 

ستاره سابق اینترمیلان ادامه داد: در بیمارستان که بودم ، به من هر روز اطلاع دادند که از هر جای دنیا برایت گل فرستاده‌اند. این برای من بسیار عجیب بود و اصلا انتظار نداشتم. من برای 5 دقیقه مرده بودم و این برایم بسیار ارزشمند است.

وی اظهار داشت: من از پزشکان، هم‌تیمی‌هایم و خانواده‌ام شخصا و حضوری تشکر کردم ولی نتوانستم هیچگاه پاسخ هزاران نامه، ایمیل و گل فرستادن‌های آنها را بدهم. از همه از آنها ممنونم که از من حمایت کردند زیرا کمک آنها خیلی در شرایط من تاثیر گذاشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول